۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۳۱۰۵۸
در هفته پژوهش؛

نشست پژوهشی با موضوع نقش روحانیت در تمدن اسلامی برگزار شد

نشست پژوهشی با موضوع نقش روحانیت در تمدن اسلامی برگزار شد
حجت الاسلام خادمی از برگزاری نشست پژوهشی با موضوع نقش روحانیت در تمدن اسلامی در مدرسه امام صادق (ع) اندیمشک خبر داد.
حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون پژوهش مدرسه امام صادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری نشست پژوهشی با موضوع نقش روحانیت در تمدن اسلامی خبر داد و گفت: این نشست با حضور حجت الاسلام فاصل از محققان و مؤلفان حوزه علمیه کشوری برگزار شد که طی آن استاد گرانقدر بیان داشت نگاه ما به دین نباید بصورت سکولار باشد.

معاون پژوهش مدرسه امام صادق (ع) اندیمشک اظهار داشت: سخنران نشست نقش روحانیت در تمدن اسلامی خاطرنشان کرد که مبارزه با طاغوت و نگاه توحیدی بایستی در کنار هم باشند و طلاب مجهز به سلاح علم و تقوا شوند تا در تمدن اسلامی مثرثمر باشند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه حجت الاسلام فاصل به مدت ۳ روز مهمان طلاب مدرسه امام صادق (ع) اندیمشک است، خاطرنشان کرد: این حضور در راستای بهره مندی طلاب از اندوخته‌های استاد بزرگوار در زمینه‌های پژوهش، تحقیق، روش مطالعه و برنامه ریزی علمی است.

حجت الاسلام خادمی به برگزاری نشست علمی کارکرد ادبیات عرب در متون دینی و برپایی نمایشگاه کتاب در هفته پژوهش اشاره کرد و افزود: نشست صمیمانه به همراه تجلیل از طلاب حائز مقالات برتر و نشست عمومی وحدت حوزه و دانشگاه در هفته پژوهش برگزار شدند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات