۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۶۳۰۴۴۹
استاد حوزه علمیه مطرح کرد؛

ضرورت بهره مندی از ظرفیت تبلیغی طلاب در شهرستان کوهدشت

ضرورت بهره مندی از ظرفیت تبلیغی طلاب در شهرستان کوهدشت
نماینده طلاب کوهدشت و رومشگان با اشاره به اینکه حوزه علمیه کوهدشت از ظرفیت تبلیغی بالایی برخوردار است، گفت: باید در طول سال از این ظرفیت بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درخرم آباد، حجت الاسلام سید حسن فتحی، نماینده طلاب کوهدشت و رومشگان، ظهر امروز  در جلسه طلاب و فضلای کوهدشت و رومشگان که در مسجد فاطمه الزهرا (س) این شهرستان با محوریت «مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی منطقه» برگزار شد، گفت: برگزاری این نشست ها فرصتی مناسب برای بهره مندی از ظرفیت حوزه و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات است.

وی با اشاره به وجود طلاب و فضلای توانمند و با سواد در حوزه علمیه افزود: باید از ظرفیت حوزه در رفع مشکلات جامعه بهره مند شد و راهکارهای مناسب ارائه شود.

حجت الاسلام فتحی از طلاب و روحانیت به عنوان سربازان امام زمان(عج) یاد کرد و عنوان داشت: حوزویان در سایه تعامل، همفکری و وحدت می توانند اقدامات گسترده ای در عرصه های مختلف انجام دهند و نباید این ظرفیت را نادیده گرفت.

وی بر ضرورت تقویت گروه های تبلیغی طلاب شهرستان کوهدشت تأکید کرد و اظهار داشت: باید در مناسبت های مختلف و در طول سال از ظرفیت تبلیغی طلبه ها استفاده و اعزام طلاب مبلغ تقویت شود.

حجت الاسلام فتحی با اشاره به اهمیت تبلیغ و نقش مبلغان در جامعه خاطرنشان کرد: تبلیغ به موقع و مؤثر لازمه بصیرت بخشی در جامعه، تقویت باورهای دینی و مقابله با آسیب ها و هجمه های فرهنگی است.

وی ادامه داد: اعزام طلاب مبلغ به مدارس آموزش و پرورش کوهدشت از دیگر خواسته هایی است که باید مورد توجه ویزه قرار گیرد تا طلاب مبلغ ما بتوانند در تربیت نسلی آینده ساز و انقلابی ایفای نقش کنند.

نماینده طلاب کوهدشت و رومشگان تصریح کرد: بهره مندی از نظرات و راهکارهای طلاب می تواند در انجام وظایف دینی و تبلیغی مؤثر باشد و تبلیغ ما در جامعه خروجی اثربخشی داشته باشد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات