۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۱۶۰۶۶
وزیر کشور:

حرکت در مسیر انسجام ملی از مهمترین ضرورت‌های امروز کشور است

حرکت در مسیر انسجام ملی از مهمترین ضرورت‌های امروز کشور است
رحمانی فضلی گفت: حرکت در مسیر اتحاد و انسجام ملی از مهمترین ضرورت‌های امروز کشور است که به یقین نقش ائمه جمعه و جماعت در این امر حیاتی و کاربردی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، عصر چهارشنبه در دیدار با امام جمعه شهرکرد، با اشاره به فشار‌های تمام قد دشمن برای به زانو درآوردن انقلاب خاطرنشان کرد: دشمن به خیال خام خود کار انقلاب را ساخته است و می‌تواند به خواسته‌های شوم خود برسد.

وی با بیان اینکه دشمن با همه توان و در همه عرصه‌ها وارد میدان شد تا نظام اسلامی را ساقط کند، ابراز کرد: دشمن طوری برنامه ریزی کرده بود که انقلاب ۴۰ سالگی خود را نبیند، اما زهی خیال باطل؛ همه معادلات دشمن غلط از آب درآمد و این نشان از صلابت نظام اسلامی دارد.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه خروج از برجام برای آمریکا بسیار هزینه داشت، اظهار کرد: مردم به خوبی در مقابل فشار‌ها و تحریم‌ها ایستادگی کردند و به یقین این دوران نیز سپری خواهد شد و آنچه خواهد ماند سربلندی ملت ایران است.

وزیر کشور با ابراز رضایت از وضعیت فعلی کشور در بحث ثبات قیمت‌ها تصریح کرد: وحدت و انسجام مردم و همراهی رسانه‌ها با دولت خوب است؛ در مردم این امید ایجاد شده که با اتحاد، وحدت و انسجام می‌توان سخت‌ترین شرایط را پشت سر گذاشت.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تهدید عملی بود، اضافه کرد: انهدام پهپاد آمریکا نشان داد ایران در بالاترین جایگاه نظامی قرار دارد و همین امر سبب شد دشمن عقب بنشیند.

رحمانی فضلی با تأکید بر اینکه دشمن دیگر به دنبال براندازی نظام نیست چراکه قدرت آن را ندارد، گفت: حرکت در مسیر اتحاد و انسجام ملی از مهمترین ضرورت‌های امروز کشور است که به یقین نقش ائمه جمعه و جماعت در این امر حیاتی و کاربردی است.

وی با اشاره به اینکه امروز در وسط میدان جنگ قرار داریم، افزود: باید همه کمک کنند تا دولت از این شرایط خارج شود چراکه فشار عمده بر دوش مردم است.

وزیر کشور، حضور نمانیده، ولی فقیه در استان را موجب ارشاد دانست و اظهار کرد: قدرت هماهنگی و احترامی که برای ایشان در استان قائل هستند، بسیار زیاد است و این جای تشکر دارد./۹۴۵۷/پ203/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات