۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۱۵۶۰۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تقویت روحیه مقاومت و حضور مردم در صحنه وظیفه شورای نگهبان است

تقویت روحیه مقاومت و حضور مردم در صحنه وظیفه شورای نگهبان است
نماینده ولی فقیه در لرستان روحیه مقاومت و حضور مردم در صحنه را دو عامل مهم خنثی سازی توطئه دشمن و جلوگیری از نفوذ آنان خواند و گفت: این دو باید از سوی این شورا تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، شب گذشته در مراسم سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در بیت امام جمعه خرم آبا برگزار شد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نهادی انقلابی و مردمی خواند و گفت: این شورا برخاسته از درون انقلاب است و اقدامات ارزشمندی در این سال ها دارد.

وی به حرکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خط ولایت و رهبری اشاره و عنوان کرد: نگه داشتن مردم در صحنه های انقلاب و جهت گیری مردم در مسیر انقلاب اسلامی از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی حضور مردم در صحنه های انقلاب را سبب خنثی سازی توطئه های دشمنان خواند و اظهار داشت: هرجا که در صحنه نبودیم و غفلت صورت گرفته شاهد نفوذ دشمن بوده و ضربه خورده ایم، بنا براین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید حضور مردم در صحنه را پر رنگ و حفظ کند.  

وی تأکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید روحیه مقاومت را تقویت کند چراکه تا زمانی دشمنان انقلاب و نظام شاهد روحیه مقاومت هستند، جنگی رخ نمی دهد.

نماینده ولی فقیه در لرستان موضع گیری به موقع و انقلابی در مناسبت ها و حوادث را از دیگر وظایف مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: حماسه آفرینی، ایجاد حماسه و بستر سازی برای مسائل دینی و مذهبی از دیگر وظایف این شورا است.

وی با تأکید بر اینکه تاریخ انقلاب نباید به فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: تبیین تاریخ انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب از دیگر وظایف شورای هماهنگی تبلیغات است، باید تاریخ و دستاوردهای انقلاب برای نسل امروز جامعه که آینده سازان کشور هستند، تبیین و بازگو شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را از دیگر وظایف مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد و عنوان کرد: برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید در طول سال با اثرگذاری بیشتر اجرا شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات