۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۱۴۹۷۰
سردار سلیمانی مطرح کرد؛

تحویل منازل در مناطق سیل زده پیش از آغاز فصل سرما

تحویل منازل در مناطق سیل زده پیش از آغاز فصل سرما
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیش از آغاز فصل سرما منازل خانواده های سیل زده شهرستان دلفان به همت سپاه استان قزوین و لرستان تحویل داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، ظهر امروز در جمع مردم سیل‌زده شهرستان دلفان گفت: برای پیگیری مشکلات مردم آمده ایم و تا پایان اقدامات لازم در کنار شما خواهیم بود.

وی به فعالیت و اقدامات سپاه استان قزوین و لرستان برای کمک به مردم دلفان در زمینه تعمیر و احداث منازل مردم سیل زده افزود: بیش‌ترین احداث منازل آسیب‌دیده و تخریب‌شده مربوط به روستای وروشت دلفان است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج با همت والا در تلاش هستند که پیش از آغاز فصل سرما کار ساخت و ساز منازل مسکونی پایان یابد و تحویل مردم داده شود.

وی دغدغه رهبر معظم انقلاب را رسیدگی به مردم محروم عنوان کرد و اظهار داشت: ما به دستور و تأکید رهبری تا آخرین لحظه امداد رسانی ها در مناطق سیل‌ زده در خدمت مردم هستیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفان عنوان کرد: سپاه و بسیج در خدمت رسانی به مردم سیل زده از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و در کنار دیگر نهادها و ارگان ها همواره در صحنه خدمت رسانی حضور خواهند داشت./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات