۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۱۴۸۴۹

انتقاد فرهنگی از اهرم چماق برخی نمایندگان برای تخریب دیگران

انتقاد فرهنگی از اهرم چماق برخی نمایندگان برای تخریب دیگران
محمدحسین فرهنگی از امضای ۲۵ نماینده مجلس نامه‌ای خبر داد که محتوای آن اعتراض به عملکرد یکی از اعضای هیأت رییسه پارلمان است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه ششم مردادماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان در اخطاری، گفت: هفته گذشته و در جریان سوال از وزیر دفاع مسائلی به بنده نسبت داده شد که باید در خصوص آن‌ها ارائه توضیح کنم.

وی ادامه داد: اصل ۴۵ قانون اساسی تاکید دارد کسی نمی‌تواند برای اعمال حق خود، اضرار به غیر کند.

این نماینده اصولگرای مجلس دهم با یادآوری سخنان آقای علیرضا رحیمی نماینده لیست امید در پارلمان، بیان داشت: هفته گذشته آقای رحیمی ادعا کردند که جمعی از اعضای «جبهه پایداری» علیه ایشان امضا جمع‌آوری کرده‌اند.

فرهنگی گفت: بنده تاکید می‌کنم، استفاده از اهرم چماق در مقابل کسانی که با آقای رحیمی مخالف هستند، کار درستی نیست. علاوه بر این تأکید می‌کنم جبهه پایداری یک جریان انقلابی و قابل احترام است.

وی تاکید کرد: بر خلاف ادعای آقای رحیمی در مجلس کنونی تنها سه عضو از جبهه پایداری حضور دارند، در حالی که نامه‌ای اعتراضی نسبت به عملکرد ایشان را ۲۵ نفر از وکلای ملت امضا کرده‌اند.

فرهنگی در پایان گفت: بنده بر خلاف ادعای آقای رحیمی عضو جبهه پایداری نیستم، اما بهتر است در اظهارنظر‌های خود همه را با یک چوب نرانیم. /۸۵۶/پ203/ق
ارسال نظرات