۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۱۳۹۱۵
حجت الاسلام درویشی:

دشمنان جرأت تجاوز به خاک ایران را ندارند

دشمنان جرأت تجاوز به خاک ایران را ندارند
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: آمریکا بداند در برابر اراده و روحیه مقاومت و شهادت طلبی سپاه پاسداران ضعیف بوده و جرأت تجاوز به خاک ایران را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی درویشی، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به توطئه های دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی گفت: ملت ایران برای مقابله با توطئه های دشمنان همچنان باید روحیه مقاومت را در پی بگیرد.

وی آمریکا را شیطان بزرگ خواند و اظهار داشت: یکی از توطئه های آمریکا حمایت از گروه های تروریستی و داعشی برای ناامن کردن منطقه خاورمیانه و ایران بود در حالی که در شبکه‌های ماهواره ای و فضای مجازی ایران را به تروریست پروری متهم می‌ کنند.

حجت الاسلام درویشی خاطرنشان کرد: هدف از آمریکا ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و بدبین کردن مردم نسبت به نظام است در حالی که این نظام به پشتوانه حضور مردم، رهبر فرزانه انقلاب و روحیه مقاومت در برابر دسیسه های دشمنان در امان است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی با اعزام ناوهای هواپیما بر به منطقه در پی جبران شکست‌های خود هستند و می خواهند روحیه خود را حفظ کنند، آمریکا بداند در برابر روحیه شهادت طلبی و شهامت و اراده قوی پاسداران انقلاب اسلامی ضعیف هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: سپاه پاسداران اجازه هیچ تعرضی به خاک کشور ایران اسلامی را به دشمنان نخواهد داد و با وجود ایستادگی با عظمت رهبر فرزانه انقلاب دشمن جرءت تجاوز به خاک ایران را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳ پایگاه آمریکا در منطقه در تیررس موشک‌های فوق پیشرفته و نقطه زن سپاه قرار دارد و اگر خطایی سر دهند، در کوتاه ‌ترین زمان این پایگاه ها از سوی سپاه نابود خواهند شد.

گفتنی است، حجت الاسلام امین نوری نیا به عنوان مسؤول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد معرفی شد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات