۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۱۰۹۹۰
مدیر حوزه علمیه استان ایلام:

سرنگونی پهپاد آمریکایی توان دفاعی نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید

سرنگونی پهپاد آمریکایی توان دفاعی نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید
مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: سرنگونی پهپاد آمریکایی توان دفاعی و هوشیاری و آمادگی مدافعان حریم ولایت و نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام، امروز در شورای اداری فرهنگی و در جمع معاونان مرکز مدیریت حوزه علمیه استان ایلام اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه آغاز کننده هیچ جنگی نبوده و نیست.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب حتی فتوا به تحریم و منع استفاده از سلاح هسته ای را صادر کرده اند که این خود بیانگر صلح طلبی جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام مرادبیگی خاطر نشان کرد: نظام اسلامی همواره در مسیر تقویت توان دفاعی خود بوده تا اگر متجاوزی از طریق دریایی، هوایی و یا زمینی قصد تعرض به خاک میهن را داشت با برخورد قاطع دلاوران و رزمندگان ایران مواجه شوند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام عنوان داشت: سرنگونی پهپاد آمریکایی توان دفاعی و هوشیاری و آمادگی مدافعان حریم ولایت و نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی ادامه داد: زبان گفت و گو با نظام سلطه و استکبار جهانی تنها صحبت از موضع قدرت است و قطعا دیپلماسی انفعال چاره گشای مشکلات نخواهد بود.

این مدرس حوزه با بیان اینکه تکیه بر توان داخلی و مدیریت انقلابی کلید مشکلات است، گفت: برجام هیچ حاصلی برای کشور در بر نداشت و مشاهده شد که غرب هیچ تعهد و پایبندی به معاهدات خود نیز ندارد.

حجت الاسلام مرادبیگی بیان داشت: آمریکا هیچگاه دست از زیاده خواهی خود برنخواهد داشت و در صورت مذاکره مجدد قطعا برنامه موشکی ایران که در راستای تقویت بنیه دفاعی کشور است را هدف خواهد گرفت و باز هم نقض عهد خواهد کرد لذا تنها گزینه ملت بزگ ایران مقاومت در مقابل زورگویی است.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام تصریح کرد: جنگ اقتصادی و فرهنگی همه به کارگردانی آمریکا بوده و ما به عنوان مدافعان دین باید با بصیرت افزایی و مقابله علمی و منطقی با شبهات نقشه های آنها را خنثی کنیم.

حجت الاسلام مرادبیگی در پایان گفت: ترویج بی حجابی و پوشش نامناسب در جامعه یکی از برنامه های دشمن برای به زیر کشیدن منزلت زن و نیز ایجاد شکاف در بنیان خانواده بوده که مسوولان فرهنگی و حوزه های علمیه باید مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان را در اولویت خود قرار دهند./879/پ210/ب1

جلال وحید نیا
ارسال نظرات