۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۱۰۵۸۱
امام جمعه رشت:

دستگاه قضا به اموال و دارایی های مسؤولان رسیدگی کند

دستگاه قضا به اموال و دارایی های مسؤولان رسیدگی کند
نماینده ولی فقیه در استان گیلان بر ضرورت برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به فرا رسیدن یکم تیر ماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، تقویت و رشد معارف دینی و الهی در جامعه را یکی از وظایف مهم سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه اشاره کرد و با بیان این که برقراری عدالت یکی از شاخصه‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در این حوزه نقش دستگاه قضا در برقراری عدالت در جامعه اسلامی بسیار حائز اهمیت است.
 
وی، وجود سیاه نمایی در عملکرد دستگاه قضا را بی انصافی دانست و خاطرنشان کرد: در طول دهه‌های اخیر تلاش‌های بسیاری در دستگاه قضایی صورت گرفته که باید این روند بیشتر تقویت شود.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان، دستگاه قضا را پناهگاهی برای مردم دانست و تصریح کرد: مردم دردمند و مشکل دار برای تظلم خواهی به دستگاه قضایی پناه می‌برد و به همین دلیل از یک جایگاه مهمی در جامعه اسلامی برخوردار است.
 
امام جمعه رشت با بیان این که برپایی عدالت در جامعه موجب ایجاد امید و افق‌های روشن در دل‌های مردم می‌شود، گفت: قوه قضاییه باید برای رسیدن به جایگاهی در تراز انقلاب اسلامی باید در برقراری عدالت همه توان خود را بدون ملاحظه به کار گیرد.
 
وی بر ضرورت کاهش روند رسیدگی به پرونده‌ها در دادسر‌ها تأکید کرد و افزود: وجود گستره پرونده در دستگاه فضا زیبنده کشورمان نیست و باید در رسیدگی به آن‌ها تسریع شود.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی تأکید کرد و گفت: قوه قضائیه همان طور که در برخورد با متخلفان موارد مخدر قاطع است در موضوع مفسدان اقتصادی نیز با قاطعیت ورود پیدا کند.
 
وی در ادامه سخنان خود رسیدگی اموال مسؤولان از سوی دستگاه قضا را بسیار ضروری و مهم دانست و تصریح کرد: مردم باید از اموال و دارایی‌های مسؤولان با خبر باشند و حقوق و مزایای مدیران باید برمبنای قانون باشد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات