۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۱۰۵۷۵
خطیب نماز جمعه ساری:

سرنگونی پهپاد آمریکایی پیام آشکاری به مقامات آمریکایی بود

سرنگونی پهپاد آمریکایی پیام آشکاری به مقامات آمریکایی بود
حجت الاسلام قاسمی با بیان این که سرنگونی پهپاد آمریکایی پیام آشکاری به مقامات آمریکایی بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت به هرگونه تحرکی از سوی دشمن پاسخ می دهد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، خطیب جمعه ساری امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا از سوی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران، این اقدام را نشان دهنده هوشیاری و اقتدار نظامی نیرو‌های مسلح کشورمان در برخورد با عوامل متجاوز عنوان کرد.

وی با بیان این که سرنگونی پهپاد آمریکایی پیام آشکاری از سوی جمهوری اسلامی ایران به مقامات آمریکایی بود، افزود: جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت به هر گونه تحرکی از سوی دشمن پاسخ خواهد داد.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در آمادگی و هوشیاری کامل قرار دارند، خاطرنشان کرد: آمریکا و یا هر کشور متجاوز دیگری باید بدانند که کوچکترین تجاوز و تحرکی از سوی آن‌ها با یک پاسخ تمام کننده و گسترده همراه خواهد بود.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که آمریکایی‌ها باید به اقدامات تحریک آمیز خود در منطقه پایان دهند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در صورتی که آغاز کننده جنگی در منطقه باشند باید بدانند که تمام کننده آن نخواهند بود.

وی با تأکید براین که نیرو‌های مسلح کشورمان با اقتدار از تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع و حراست می‌کنند، بیان داشت: اگر آمریکایی‌ها می‌خواستند با این اقدام خود توانایی و اقتدار نظامی ایران اسلامی را بسنجند، به خوبی دریافتند که جمهوری اسلامی در اوج اقتدار نظامی قرار دارد.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان این که آمریکایی‌ها به جای فرافکنی باید از ملت ایران به دلیل تجاوز آشکار به مرز‌های کشورمان عذرخواهی کنند، خاطرنشان کرد: سرنگونی پهپاد آمریکایی از سوی نیرو‌های مسلح کشورمان یک هشدار جدی به مقامات آمریکایی بود که مراقب رفتار و اعمال خود باشند.

وی با اشاره به این که آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که توان جنگ با جمهوری اسلامی ایران را ندارند، افزود: اگر آمریکایی‌ها چنین خطای استراتژیکی انجام دهند، همه منافع آن‌ها در منطقه مورد هدف موشک‌های ما قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: اگر قرار است دیندار باشیم باید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه توجه ویژه داشته باشیم. /۹۵۰/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات