۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۰۴۹۱۶
نماینده ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد؛

ضرورت حرکت با مطالبه گری به سمت اقتصاد قوی

ضرورت حرکت با مطالبه گری به سمت اقتصاد قوی
نماینده ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر ضرورت حرکت جامعه با مطالبه گری به سمت اقتصاد قوی، گفت: نقطه قوت یک جامعه اقتصاد قوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدهادی رضایی، نماینده ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در همایش گام دوم عصر جدید انقلاب که در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به اهمیت این بیانیه، اظهار داشت: مخاطب عمده رهبر معظم انقلاب در این بیانیه جوانان هستند.

وی افزود: مطالبه رهبر معظم انقلاب از جوانان به‌عنوان آینده‌سازان جامعه اسلامی فعالیت و حرکت در مسیر پیشرفت است که جز با تکیه‌ بر علم و دانش میسر نمی‌شود.

حجت‌الاسلام رضایی اضافه کرد: در این راستا جوانان باید باهمت و اراده ستودنی خود در عرصه پژوهش و علم به‌عنوان یک توانایی ویژه گام برداشته و همواره در حال یادگرفتن و آموختن باشند.

وی بابیان روایتی از امام صادق (ع)، ادامه داد: جوانان باید همواره با مطالبه گری در پی تحصیل علم و دانش باشند تا احساس ارزشمندی داشته و عمر و انرژی آن‌ها هدر نرود؛ چراکه جوانی به جزء درراه علم بودن تضییع عمر است.

حجت‌الاسلام رضایی تصریح کرد: اسلام همواره به تحصیل علم و دانش تأکید بسیاری داشته است به‌طوری‌که آن را در ردیف جهاد قرار داده و جهاد در میدان علم را با جهاد در میدان جنگ همراه کرده است.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت جهاد اقتصادی در شرایط کنونی، خاطرنشان کرد: در دین اسلام به جهاد اقتصادی برای کسب روزی حلال و بی‌نیازی خانواده‌ها تأکید و توصیه فراوانی شده است.

حجت‌الاسلام رضایی افزود: البته جهاد اقتصادی و رسیدن به یک اقتصاد قوی که نقطه قوت و اعتلای یک جامعه است جز بااراده و همدلی ملی امکان‌پذیر نیست.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید با مطالبه گری برای رسیدن به اقتصاد قوی گام برداریم؛ چراکه اقتصاد ضعیف باعث سوءاستفاده دشمنان و تضعیف انقلاب می‌شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات