۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۵۹۹۸۴۵
مدیر حوزه علمیه لرستان:

پذیرش جوانان با استعداد و توانمند معیار پذیرش در حوزه باشد

پذیرش جوانان با استعداد و توانمند معیار پذیرش در حوزه باشد
مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به آغاز مراحل پذیرش داوطلبان ورود به حوزه، گفت: پذیرش جوانان با استعداد و توانمند معیار پذیرش باشد.

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پذیرش حوزه های علمیه سراسر کشور بیان داشت: نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه از 24 بهمن ماه شروع شده است و تا 27 اسفندماه جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم پذیرش حوزه به مناسبت سال تحصیلی 98-99 از 17 فروردین ماه سال آینده تا 22 همان ماه ادامه دارد، افزود: حداقل مدرک لازم به منظور پذیرش طلبه از سال نهم دوره اول متوسطه آموزش و پرورش به هشتم تغییر یافت.

حجت الاسلام میناپور عنوان داشت: تحصیل علوم دینی در حوزه های علمیه فرصتی گرانبها بوده و باید افرادی که به حوزه ورود پیدا می کنند قدر فرصت ها را بدانند و در راستای تعالی خود گام بردارند.

وی تأکید کرد: طلاب باید از سر شوق و اخلاص در مسیر طلبگی که ادامه رسالت انبیا و ائمه معصومین(ع) است، گام بردارند و اخلاص عمل داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه لرستان مبلغان و طلاب را پرچمداران صیانت از ارزش های قرآنی و اسلامی در جامعه عنوان کرد و گفت: این افراد باید با تمام توان از ارزش های اسلام و انقلاب دفاع کنند.

وی همت جهادی و ورحیه انقلابی را لازمه حفظ و صیانت از ارزش های دینی و اسلامی و انجام رسالت تبلیغی عنوان کرد و اظهار داشت: برای موفقیت طلبه در انجام رسالت تبلیغی باید در ارتقای اخلاق، معنویت و کسب علوم دینی تلاش کند.

حجت الاسلام میناپور خاطرنشان کرد: در پذیرش طلبه باید در جذب و شناسایی جوانان با استعداد، توانمند و کارآمد تلاش کرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات