۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۵۹۸۹۰۳
حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد:

توسل به اهل بیت یکی از راه های رسیدن به آرزوها است

توسل به اهل بیت یکی از راه های رسیدن به آرزوها است
کارشناس مذهبی سمت خدا گفت: یکی از راه‌های رسیدن به آرزوهای بلند، توسل به اهل بیت(ع) و به ویژه حضرت زهرا(س) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد، کارشناس مذهبی برنامه سمت خدا ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیان مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بیرجند اظهار داشت: وقتی حضرت زهرا(س) در جایگاه بالای بهشت قرار دارد خداوند متعال خطاب به حضرت زهرا(س) می‌فرماید از من آرزو بخواه تا برآورده کنم.

وی با بیان اینکه انسان هر کسی را که دوست دارد با آن محشور می‌شود، گفت: حضرت زهرا(س) در بهشت به خداوند متعال می‌فرمایند خدایا آرزوی من تو هستی و دوستانم و فرزندانم به آتش عذابت نسوزانی که خدا در جواب می‌فرماید من قسم خورده‌ام که دوستان تو را به آتش غضبم نسوزانم.

کارشناس مذهبی سمت خدا افزود: امام علی(ع) در حدیثی می‌فرمایند ارزش هر کسی به اندازه همت او است؛ بنابراین انسان دل به هر چه داد، قیمتش همان می‌شود یعنی اگر عاشق خدا شوید، قیمت انسان خدایی است.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد تصریح کرد: باید همت‌های خود را بالا ببریم و اگر به گزینه برتر یعنی اهل بیت(ع) رسیدیم تمام کمال، سعادت و مال هم در این گزینه است.

وی با بیان اینکه ارزش هر کسی به اندازه نیت، همت و آرزوی او است، ادامه داد: باید انتخاب ما انتخاب خوبی باشد و همت ما بالا برود و اگر همت ما امام زمان(عج) باشد به طور قطع آن حضرت ظهور می‌کنند.

کارشناس مذهبی سمت خدا خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های رسیدن به آرزوهای بلند، توسل به اهل بیت(ع) و به ویژه حضرت زهرا(س) است؛ ائمه اطهار(ع) واسطه‌ای برای انسان‌ها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) باب الله، وجه الله، یدالله و نورالله هستند، اظهار کرد: هر کسی که خدا را می‌خواهد باید از این راه وارد شود چرا که ائمه اطهار(ع) به انسان جهت می‌دهند.

وی افزود: اگر اهل بیت(ع) دست روی کار ما نگذارند هم هر تلاشی کنیم هیچگاه به جایی نمی‌رسیم چرا که ائمه اطهار(ع) سرچشمه هستند و باید به این سرچشمه وصل شد.

کارشناس مذهبی سمت خدا با بیان اینکه سرچشمه تمام خیرها پیامبراکرم(ص) است، گفت: هر دعایی که مرتبط با اهل بیت(ع) باشد، توسل است و توسل به اهل بیت(ع) یک رمز موفقیت است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات