۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۵۹۵۸۰۶
استاد حوزه علمیه کرمان:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه ای شرعی است

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه ای شرعی است
حجت الاسلام شیخ بهایی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم با حضور خود در راهپمایی بزرگ ۲۲ بهمن مشت محکمی را به دشمنان بزنند.
حجت الاسلام احمد شیخ بهایی استاد درس خارج شهر کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: حضور روحانیان و طلاب در شهر‌ها و روستا‌ها از برکات انقلاب اسلامی شمرده می‌شود.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی به همه جهانیان فهماند که همیشه می‌شود جلوی زورگویانی همچون دولت آمریکا ایستاد و آن‌ها را از کشور خود خارج کرد.
 
حجت الاسلام شیخ بهایی با اشاره به این که پایان نامه‌ها و مقالات زیاد از سوی روحانیان و طلاب بعد از انقلاب نشان دهنده بالارفتن کیفیت دروس حوزوی است، خاطرنشان کرد: مقایسه کردن تعداد حوزه‌های علمیه قبل و بعد از انقلاب نشان دهنده پیشرفت حوزه علمیه در کشور است.
 
استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان اظهار داشت: حضور طلاب و روحانیان در سرتاسر جهان یکی از خدمات دیگر حوزه علمیه بعد از انقلاب است که امروزه در بسیاری از کشور‌های جهان طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم وجود دارند و مردم را به دین اسلام دعوت می‌کنند از برکت انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
 
امام جمعه موقت کرمان ابراز داشت: ۲۲ بهمن روز بزرگداشت انقلاب اسلامی در کشور شناخته می‌شود که مردم می‌توانند با حضور خود در راهپمایی بزرگ ۲۲ بهمن مشت محکمی را به دشمنان بزنند.
 
وی با بیان این که راهپیمایی ۲۲ بهمن منحصر به مسلمانان نبوده، اظهار داشت: مردم کشور ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان بیان کنند که ما کشور و نظام اسلامی را دوست داریم و هیچ وقت از آن دست نمی‌کشیم.
 
حجت الاسلام شیخ بهایی در پایان با اشاره به این که حضور درراهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه شرعی مسلمانان شمرده می‌شود، گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مهم تر از سال‌های قبل بوده که مردم با شرکت خود در راهپیمایی وظیفه شرعی خود را انجام بدهند./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات