۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۹۴۷۹۲
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران:

کارگاه آموزشی یاوران نماز برگزار می شود

کارگاه آموزشی یاوران نماز برگزار می شود
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه طلاب یاور نماز خبر داد و گفت: این مهم با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز برگزار می شود.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره آموزشی تبلیغی ویژه طلاب مبلغ با عنوان «بانوان یاور نماز» برگزار می شود.

وی با بیان نقش تبلیغی خواهران طلبه در جامعه و در جمع دانش آموزان مدارس عنوان کرد: حضور مبلغان در تبیین و ترویج ارزش های دینی بین نسل نو و ارتقای معنویت مؤثر است.

عزیزی بیان داشت: خواهران مبلغ در دوره های آموزشی با حضور اساتید حوزه، شیوه های نوین تبلیغی را فرا می گیرند و این کارگاه ها در ارتقای سطح علمی طلاب مؤثر است.

وی در ادامه به اهمیت اقامه نماز و تبیین این فرهنگ بین نسل جوان و نوجوان اشاره کرد و گفت: حضور خواهران مبلغ در مدارس و نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز امری مهم در راستای تقویت باورهای دینی این نسل و بصیرت بخشی است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان اظهار داشت: تبیین و ترویج فرهنگ اقامه نماز بین نسل امروز امری مؤثر در خنثی سازی توطئه های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

عزیزی بیان کرد: خانواده ها درتربیت فرزندان نقش بسزایی دارند و در زمینه نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز بین فرزندان باید توجه ویژه را داشته باشند و به نقش تربیتی خود به خوبی عمل نمایند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات