۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱
کد خبر: ۵۹۱۶۸۳
حجت الاسلام زینی وندیان:

حماسه 9 دی سبب تثبیت انقلاب شد

حماسه 9 دی سبب تثبیت انقلاب شد
امام جمعه زاغه گفت: خلق حماسه 9 دی از سوی ملت ایران سبب واکسینه شدن نظام در برابر دشمن و تثبیت انقلاب شد.

حجت الاسلام محمود زینی وندیان، امام جمعه زاغه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حماسه 9 دی که پس از فتنه 9 ماهه خلق شد، سبب تثبیت انقلاب شد.

وی با اشاره به توطئه های دشمن برای ساقط کردن انقلاب اسلامی افزود: حمایت استکبار و کشورهای پولدار عرب برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود و به لطف الهی، درایت و تیزبینی رهبری و بصیرت مردمی توانستیم حماسه 9 دی را خلق و خطر بزرگی که پیش روی انقلاب بود را از بین ببریم.

امام جمعه زاغه با بیان اینکه اگر حماسه 9 دی نبود مشخص نبود که امروز دشمنان چه بلایی بر سر کشور وارد می کردند، گفت: حضور ملت ایران و خلق حماسه 9 دی سسب حفظ امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی شد.

گرامیداشت حماسه 9 دی موجب شناخت بزرگ ترین دشمنان نظام می شود  

حجت الاسلام زینی وندیان بر ضرورت گرامیداشت و یادآوری حماسه عظیم 9 دی تأکید کرد و ادامه داد: یادآوری این مهم می تواند سبب شناخت بزرگ ترین دشمنان نظام و همه کسانی که در داخل فکر می کنیم انقلابی هستند و اما برای براندازی انقلاب کمر همت بسته اند، شود و در برابر این افراد هوشیار عمل کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه حماسه 9 دی سبب واکسینه شدن انقلاب در برابر دسیسه های دشمنان شد، گفت: مردم در خلق حماسه 9 دی به دشمنان ثابت کردند که در سایه تبعیت از رهبری، بصیرت، همدلی و وحدت توطئه های دشمنان انقلاب خنثی است.

امام جمعه زاغه حماسه 9 دی را سبب افتخار ملت ایران خواند و گفت: عبرت گرفتن از این حماسه موجب عبور کردن از پیچ و خم هایی که سر راه انقلاب خواهد بود، می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات