۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۸۹۶۲۱
در احکام جداگانه ای؛

۴ مدیر جدید حوزه علمیه مازندران منصوب شدند

طی احکامی جداگانه از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیران چهار مدرسه علمیه استان منصوب شدند.
مدیران مدارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، طی احکامی جداگانه از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیران چهار مدرسه علمیه استان منصوب شدند.

بر اساس این گزارش، این افراد با پیشنهاد مسؤول مدرسه به مدیر حوزه علمیه استان و طی مراحل قانونی به عنوان مدیران جدید این مدارس منصوب شدند.

این گزارش می افزاید، در این احکام حجت الاسلام ابوالقاسم فروتنی به عنوان مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر منصوب شد که پیش از این حجت الاسلام یزدانی مدیریت این مدرسه را عهده دار بود.

بر اساس این گزارش، همچنین حجت الاسلام علی اصغر احدی نژاد به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه المهدی(عج) رامسر منصوب شد که پیش از این حجت الاسلام احمد رضوی، مدیریت این مدرسه را عهده دار بود.

این گزارش می افزاید؛ مدیر حوزه علمیه مازندران همچنین در احکام دیگری حجت الاسلام زین العابدین زارع قاجاری را به عنوان مدیر مدرسه علمیه اباصالح المهدی (عج) ساری و حجت الاسلام عبدالکریم کوهستانی را نیز به عنوان مدیر مدرسه علمیه آیت الله کوهستانی(ره) کوهستان بهشهر منصوب کرد.

انتصاب معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران

همچنین طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران، حجت الاسلام جواد تقی زاده گنجی به عنوان معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان منصوب شد.

این گزارش می افزاید، حجت الاسلام تقی زاده مدیر مدرسه علمیه مسجد جامع نکا بود که با حکم مدیر حوزه علمیه مازندران از این پس در سمت معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان فعالیت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، تا پیش از این حجت الاسلام محمد جواد قنبری به عنوان سرپرست معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران مشغول خدمت بود./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات