۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۵۸۹۲۹۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

دانشجوی بابصیرت و انقلابی اسیر جریان های سیاسی نخواهد شد

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که دانشجویان باید روحیه مطالبه گری خود را همواره حفظ کنند و اسیر جریان های سیاسی نشوند، گفت: روحیه مطالبه و پرسش گری دانشجوی ایرانی سبب رشد و تعالی جامعه اسلامی خواهد شد.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران عصر امروز در دیدار جمعی از دانشجویان، از دانشجویان به عنوان اثرگذارترین نیروها در جامعه یاد کرد و گفت: دانشجویان نخبگان علمی جامعه در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی هستند.

مسؤول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا در ادامه سخنان خود با بیان این که علم عامل اقتدار و پیشرفت هر کشوری است، افزود: امروز دانشگاه به عنوان مبدأ تولید علم نقش بسیار اثرگذاری در پیشرفت و توسعه کشور بر عهده دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز به برکت تلاش های علمی دانشگاه ها و مراکز علمی کشور، ایران اسلامی به عنوان یکی از قطب های مهم علمی در جهان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا این جایگاه هر روز بیشتر  تقویت شود.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که در پیشرفت های علمی نباید هیچ توقفی وجود داشته باشد، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با وجود همه توطئه ها و فشارهای دشمنان و بدخواهان به عنوان کشوری مقتدر و پیشرفته در عرصه های مختلف علمی مورد توجه است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان انقلاب نمی توانند پیشرفت های علمی ایران اسلامی را کتمان کنند، بیان داشت: این پیشرفت ها امروز در عرصه های پزشکی، نظامی و فناوری های روز دنیا کاملاً مشهود است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که توانایی های علمی و تکنولوژی پایه های اقتدار سیاسی دنیای امروز است، ادامه داد: اقتدار و سلطه گری های آمریکا همه از ناحیه علم است اما ایران اسلامی با تکیه بر نیروی جوان و با استعداد خود به کشوری اثرگذار و تعیین کننده در منطقه و جهان تبدیل شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که دانشگاه ها باید مرکز تولید علم، معنویت و ارزش های اخلاقی باشند، خاطرنشان کرد: امروز اگر می خواهیم در عرصه های مختلف استقلال خود را حفظ کنیم و مانع از نفوذ و سلطه دشمن شویم باید در عرصه های علمی گام های بلند تری برداریم.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که دانشجویان باید روحیه مطالبه گری خود را همواره حفظ کنند و اسیر جریان های سیاسی نشوند، خاطرنشان کرد: روحیه مطالبه و پرسش گری دانشجوی ایرانی سبب رشد و تعالی جامعه اسلامی خواهد شد./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات