۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۵۸۷۱۷۱
امام جمعه نور:

تضارت آراء و سلایق سیاسی در مجلس باید سبب تسهیل در روند خدمت رسانی شود

حجت الاسلام احمدی با تأکید بر این که همه دغدغه نمایندگان مجلس باید پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم باشد، گفت: تضارب آراء و سلایق مختلف سیاسی در مجلس باید روند خدمت رسانی به مردم را تسهیل کند.
امام جمعه نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام قنبر علی احمدی، امام جمعه نور شنبه شب در مراسم گرامیداشت روز مجلس در این شهرستان، به نقش مهم مجلس در امر قانون گذاری اشاره کرد و گفت: همان طور که امام راحل نیز فرمودند مجلس در رأس همه امور است.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس از این روحانی با بصیرت و انقلابی به عنوان نماد مبارزه با استعمار یاد کرد و با بیان این که در حال حاضر نیز این شهید والا مقام باید الگوی نمایندگان مجلس باشد، افزود: شهید مدرس یک عالم آگاه، مجتهد مبرز و آگاه به زمان بود.

امام جمعه نور در ادامه سخنان خود، ساده زیستی، شجاعت و شهامت را از جمله مهم ترین ویژگی های شهید مدرسه عنوان کرد و افزود: امروز نیز نمایندگان مجلس باید شهید مدرس را الگوی خود قرار دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین با بیان این که شهید مدرس نماد ایستادگی و مقاومت است، تصریح کرد: این فقیه مجاهد مقتدرانه در برابر استعمار پیر و مستکبران ایستاد و از اسلام ناب دفاع و حراست کرد.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به این که مجلس نقش بسیار مهم و محوری در قانون گذاری و رسیدگی به مور مردم دارد، بیان داشت: در حال حاضر همه خواسته های به حق مردم در این مکان مهم مشخص می شود.

امام جمعه نور با تأکید براین که قوانینی که در مجلس مورد بحث و بررسی قرار می گیرد باید به نفع جامعه و پیشرفت کشور باشد، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید از وضع قوانینی که تأثیری در روند رشد و توسعه و همچنین زندگی مردم ندارد پرهیز کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در حال حاضر یکی از مهم ترین رسالت نمایندگان مجلس وضع قوانینی با هدف رفع مشکلات اقتصادی مردم است، تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم مناسب نیست.

حجت الاسلام احمدی با تأکید براین که همه دغدغه نمایندگان مجلس باید پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم باشد، خاطرنشان کرد: تضارب آراء و سلایق مختلف سیاسی در مجلس باید روند خدمت رسانی به مردم را تسهیل کند./۹۵۰/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات