۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۸۶۴۰۶
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

کارگاه آموزشی تبلیغ ویژه خواهران طلبه برگزار می شود

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی تبلیغ ویژه خواهران طلبه خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با هدف ارتقای توان تبلیغی طلاب برگزار می شود.
طلاب خواهر

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: کارگاه های آموزشی در طول سال و با محوریت مختلف ویژه طلاب و اساتید حوزه خواهران برگزار می شود.

وی با اشاره به انجام فعالیت تبلیغی خواهران طلبه و مبلغ افزود: همواره در راستای ارتقای توان تبلیغی طلاب دوره های آموزشی برگزار می شود.

عزیزی با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران طلبه در جمع دانش آموزان و بانوان عنوان کرد: حضور خواهران مبلغ در کارگاه های آموزشی تبلیغی امری ضروری برای برگزاری گفتمان‌های دینی، تبیین فرهنگ حجاب و عفاف، بیان راه‌های تحکیم بخشی به کانون خانواده، فرزندپروری و مصون سازی خانواده ها در برابر آسیب های اجتماعی است.

وی به برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و گفت: بیش از 230 طلبه مبلغ در این دوره آموزشی شرکت داشته اند و بایسته های لازم در عرصه سبک زندگی اسلامی را آموخته اند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: این تعداد طلبه مبلغ هم اکنون در عرصه تبلیغ فعالیتی مؤثر دارند و با حضور در جلسات و محافل خانگی، پایگاه‌های بسیج، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و خوابگاه‌ها، اصول و مبانی سبک زندگی اسلامی را آموزش می‌دهند.

وی بر ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: تبیین این مهم در ترویج آموزه های دینی و اسلامی و مصون سازی خانواده ها در برابر آسیب ها ضروری است./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات