۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۵۸۴۴۲۰
معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب الزمان ایلام:

وظیفه مبلغان تقویت باورهای دینی در جامعه است

معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب الزمان ایلام گفت: امر تبلیغ مهمترین وظیفه طلاب است زیرا که متولیان دین و مبلغان معارف اسلامی در بین مردم طلاب و روحانیان هستند و باید از کلیه ظرفیت ها برای نشر این تعالیم نورانی استفاده کنند.
تبلیغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمدحسین سلیمی، معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام، امروز در جمع طلاب این مدرسه اظهار داشت: امروز نیاز جامعه حرکت در مسیر سیره اهل بیت(ع) است.

وی افزود: بهترین الگو برای سعادتمند شدن در زندگی دنیوی و اخروی تبعیت از زندگانی نورانی پیامبر(ص) و خاندان مطهرش است.

حجت الاسلام سلیمی خاطر نشان کرد: اگر بر اساس تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت حرکت کرده و این سبک زندگی را در جامعه نهادینه کنیم قطعا بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و مشکلات از بین خواهند رفت.

معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ابراز داشت: یکی از وظایف اصلی طلاب و روحانیان تقویت کردن باورهای دینی در جامعه است.

وی ادامه داد: امر تبلیغ مهمترین وظیفه طلاب است زیرا که متولیان دین و مبلغان معارف اسلامی در بین مردم طلاب و روحانیان هستند و باید از کلیه ظرفیت ها برای نشر این تعالیم نورانی استفاده کنند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه ارتقا سطح علمی و کسب مکارم اخلاقی در موثر بودن تبلیغ بسیار مهم است، گفت: مبلغ باید خود به کلامش پایبند و عامل باشد تا امر تبلیغ وی مثمر ثمر واقع گردد.

حجت الاسلام سلیمی تاکید کرد: رفتار طلاب و روحانیان بسیار مهم است زیرا که مردم توجه ویژه ای به سبک زندگی آنها دارند و زندگی آنها قطعا باید براساس مبانی اسلامی پایه ریزی شود تا بتوانند مبلغان خوبی برای دین باشند.

وی در پایان ابزار داشت: ایام اربعین و ایام سوگواری پیامبر مکرم اسلام(ص) و ائمه اطهار و کلیه مناسبت های اسلامی فرصت مناسبی برای نشر معارف الهی و تقویت باورهای دینی در بین مردم است که باید بتوان پیام دین مقدس اسلام را به بهترین شکل ممکن در جامعه منتقل کرد./۸۷۹//۲۰۳/خ

ارسال نظرات