۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۵۸۴۲۲۰
امام جمعه پلدختر:

۱۳ آبان اعلام پایداری ملت ایران در برابر استکبار است

امام جمعه پلدختر استکبار ستیزی ایران اسلامی را برای دنیا الگو خواند و گفت: یوم الله ۱۳ آبان روز اعلام پایداری ملت ایران در برابر استکبار است.
راهپیمائی ۱۳ آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمدعلی حسین زاده آملی، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان، در میدان شهید بهشتی گفت: یوم الله 13 آبان، روز درهم ریختن سلطه آمریکا و اعلام پایداری ملت ایران در برابر استکبار است.

وی 13 آبان 58 را نماد شور و اعتلای مبارزات ضد آمریکایی ملت ایران خواند و افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانش آموزان نقشه های دشمن را بر هم ریخت.

امام جمعه شهرستان پلدختر خاطرنشان کرد: یوم الله 13 آبان که تجلی استکبار ستیزی است، رخدادی مهم را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران زنده می کند.

وی مبارزه با استکبار و استکبار ستیزی را حرکتی معقول، منطقی و خردمندانه خواند و گفت: همه دنیا باید از این روحیه استکبارستیزی ملت ایران الگو بگیرند.

حجت الاسلام حسین زاده آملی با بیان اینکه امروز شعار مرگ بر آمریکا به شعور سیاسی تبدیل شده است، اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر سیاست های استکباری دولتمردان این کشور بوده و برای هر ملتی قابل فهم و درک شده  است.

وی در پایان به حضور پرشور، حماسی و انقلابی ملت ایران اشاره و عنوان کرد: این حضور موجب یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی است./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات