۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۵۸۴۱۳۸
حجت الاسلام زینی وندیان:

زنده بودن روحیه انقلابی، پیام ۱۳ آبان است

امام جمعه شهرستان زاغه زنده بودن روحیه انقلابی را پیام ۱۳ آبان عنوان کرد و گفت: گرامی داشت این روز فرصتی برای انتقال پیام های ۱۳ آبان به نسل امروز و آینده است.
۱۳ آبان

حجت الاسلام محمود زینی وندیان، امام جمعه شهرستان زاغه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به گفته امام راحل 13 آبان انقلاب دوم است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان پس از 22 بهمن از نظر اهمیت از جایگاه ویژه ای برخوردار است، افزود: 13 آبان، روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی است.

امام جمعه شهرستان زاغه با اشاره به توطئه تحریم ها و راه اندازی جنگ روانی از سوی آمریکا خاطرنشان کرد: حضور مردم در مراسم راهپیمایی موجب تقویت روحیه وحدت و همدلی و خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

وی ادامه داد: 13 آبان از یوم اللّه های به یادماندنی است که گرامیداشت آن، موجب انتقال درس ها و پیام های این روز مهم به نسل های آینده است.

حجت الاسلام زینی وندیان به دستاوردهای انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: استقلال از مهم ترین دستاوردهای انقلاب بود و امروز مردم با حضور در صحنه های انقلاب راه امام راحل را ادامه می دهند و با این حضور ایستادگی پای این دستاوردها را به گوش دنیا می رسانند.

وی زنده بودن روحیه انقلابی را پیام 13 آبان خواند و گفت: مردم با حضور در راهپیمایی این روز تاریخی و سرنوشت ساز ایستادگی در برابر خوی استکباری و زیاده خواهی آمریکا را به نمایش می گذارند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات