۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۵۸۳۲۱۹
مسؤول مدرسه علمیه امام علی کلاردشت:

حضور پررنگ روحانیت در جامعه راه نفوذ دشمن به کشور را می بندد

مسؤول مدرسه علمیه امام علی(ع) کلاردشت با بیان این که حضور پررنگ روحانیت روزنه های نفوذ دشمن در جامعه اسلامی را می بندد، گفت: اگر می خواهیم خطر آسیب های اجتماعی و فرهنگی را در جامعه کم کنیم باید از ظرفیت و توان تبلیغی روحانیت بیشتر در جامعه بهره گرفته شود.
روحانیت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام میرتبار، مسؤول مدرسه علمیه امام علی(ع) کلاردشت امروز در جلسه جامعه روحانیت این شهرستان به نقش مؤثر و محوری روحانیت در شرایط امروز جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به تلاش دشمن در جهت دین زدایی در جامعه، نقش روحانیت در خنثی کردن این هجمه ها بسیار حائز اهمیت است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود از روحانیت به عنوان وارثان انبیا و اولیای الهی در جامعه یاد کرد و افزود: روحانیت در دوران غیبت حضرت ولی عصر(عج) هدایت فکری و دینی جامعه اسلامی را عهده دار است.

حجت الاسلام میرتبار با بیان این که پیشرفت های علمی امروز جامعه مدیون و مرهون مجاهدت ها و تلاش های علما و روحانیت در طول تاریخ است، خاطرنشان کرد: اگر تلاش های علمی و تبلیغی روحانیت نبود امروز دشمن به اهداف خود در تحریف و زدودن دین در جامعه دست پیدا می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دشمن با ترویج آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه تلاش می کند تا اصول و ارزش های دینی و انقلابی را در جامعه کمرنگ کند، بیان داشت: ترویج صحیح اندیشه های ناب دینی بهترین راه مقابله با این هجمه ها است.

مسؤول مدرسه علمیه امام علی(ع) کلاردشت با بیان این که علما و فقهای دینی همواره در کنار مردم به دفاع از دین و ارزش های الهی پرداخته است، خاطرنشان کرد: اما امروز دشمن در تلاش است با معرفی چهره ای مخدوش از روحانیت در جامعه از حضور مؤثر این قشر اثرگذار در جامعه بکاهد.

حجت الاسلام میرتبار با تأکید براین که حضور در صحنه روحانیت باید امروز پررنگ تر و ملموس تر از هر زمان دیگری باشد، بیان داشت: ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت هدف اصلی دشمن برای نفوذ و ضربه زدن به دین و انقلاب است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور پررنگ روحانیت روزنه های نفوذ دشمن در جامعه اسلامی را می بندد، تصریح کرد: اگر می خواهیم خطر آسیب های اجتماعی و فرهنگی را در جامعه کم کنیم باید از ظرفیت و توان تبلیغی روحانیت بیشتر در جامعه بهره گرفته شود.

مسؤول مدرسه علمیه امام علی(ع) کلاردشت با اشاره به این که روحانیت همواره برای دفاع از دین و انقلاب آماده بوده است، بیان داشت: این قشر با بصیرت و انقلابی کشورمان همواره دفاع از دین و انقلاب را وظیفه و رسالت اصلی خود می داند و امروز نیز بر اساس همان تکلیف گذشته در میدان دفاع از دین و انقلاب حضور دارد./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات