۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۵۸۲۳۶۶
آیت الله طبرسی:

مردمی بودن مهمترین ویژگی نیروی انتظامی است

آیت الله طبرسی مردمی بودن را یکی از ویژگی های نیروی انتظامی کشورمان دانست و گفت: پلیس با تعامل و ارتباط سازنده تر با مردم می تواند در تقویت اعتماد و اطمینان مردم نسبت به خود اثرگذار تر باشد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار فرمانده و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی مرکز استان، امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون و مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح کشورمان به ویژه سبز پوشان نیروهای انتظامی دانست.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که مسأله امنیت در هر جامعه ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و جزء لاینفک یک جامعه است، افزود: اگر یک کشوری از همه امکانات لازم برخوردار باشد اما ناامن باشد فایده ای ندارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که وجود امنیت از جمله الزامات پیشرفت و توسعه هر کشوری است، خاطرنشان کرد: اگر کشوری می خواهد در مسیر پیشرفت و توسعه گام بردارد باید شاخص های امنیت در آن کشور مناسب باشد.

آیت الله طبرسی با بیان این که امنیت فرصت سرمایه گذاری و تقویت اقتصاد را نیز از یک کشور سلب خواهد کرد، بیان داشت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری و آمادگی بالای نیروهای نظامی دارای یک امنیت پایداری است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور اشاره کرد و گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی معاندان انقلاب تلاش کردند تا امنیت داخلی کشورمان را دچار خدشه کنند که تاکنون شکست خورده اند.

امام جمعه ساری با بیان این که نیروهای نظامی ایران اسلامی با هوشیاری و آمادگی کامل در برابر هر گونه تهدیدی خواهند ایستاد، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران بدانند که نیروهای مسلح کشورمان کوچکترین تحرک آنها را با اقتدار پاسخ خواهند داد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز وضعیت امنیت در کشورهای همسایه بسیار بحرانی است، تصریح کرد: اما جمهوری اسلامی ایران به دلیل هوشیاری کامل نیروهای مسلح کشورمان دارای یک امنیت مناسبی نسبت به کشورهای همسایه است.

آیت الله طبرسی، مردمی بودن را یکی از ویژگی های نیروی انتظامی کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: پلیس با تعامل و ارتباط سازنده تر با مردم می تواند در تقویت اعتماد و اطمینان مردم نسبت به خود اثرگذار تر باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که نیروی انتظامی نماد عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری ایران اسلامی است، تصریح کرد: سبزپوشان نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی از از جان، مال و ناموس مردم پاسداری می کنند. 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که نیروی انتظامی با برهم زنندگان امنیت در کشور به شدت برخورد خواهد کرد، گفت: پلیس نخواهد گذاشت عده ای به بهانه های مختلف آسایش و آرامش مردم را بر هم بزنند.

امام جمعه ساری با بیان این که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین در حفظ ارزش های دینی و معنوی نیز نقش مؤثری دارد، خاطرنشان کرد: این نیروی مقتدر در برخورد با افرادی که به دنبال ترویج ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی در کشور هستند بسیار جدی است./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات