۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۵۸۱۹۲۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

سعادت و پیشرفت کشور در گرو حفظ و حراست از انقلاب و ولایت است

حجت الاسلام شکریان با بیان این که انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، بصیرت ملت و تدبیر رهبری، رویش های زیادی داشته است، گفت: امروز همه باید قدردان نعمت بزرگ انقلاب و ولایت باشیم و از آن مراقبت کنیم چون سعادت ما در حفظ و حراست از این دو نعمت بزرگ است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در پنجمین گردهمایی مدیران و رؤسای تبلیغات اسلامی استان با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان گفت: جنگ، محاصره اقتصادی و مشکلات از امتحانات الهی خداوند است همه ما امروز در معرض امتحان هستیم.

وی با اشاره به این که در زمان پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین(ع) نیز مشکلات، جنگ و محاصره وجود داشت و امروز هم مسؤولان و مردم مود امتحان قرار دارند، افزود: امروز دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی است و گاهی دوستان انقلاب را هم به اشتباه می اندازد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که استقامت و پیروی از مقام معظم رهبری راه برون رفت از مشکلات و این امتحان است، خاطرنشان کرد: باید برای عبور از پیچ و خم های به وجود آمده همه گوش به فرمان رهبری نظام باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز همه ما در برابر آزمایش و امتحان الهی قرار داریم، گفت: بعضی ها را خداوند متعال با مسؤولیت، دلار، سکه و شهوت مالی و مقامی امتحام می کند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، بصیرت ملت و تدبیر رهبری، رویش های زیادی داشته است، بیان داشت: امروز همه باید قدردان نعمت بزرگ انقلاب و ولایت باشیم و از آن مراقبت کنیم چون سعادت ما در حفظ و حراست از این دو نعمت بزرگ است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن مراسم بزرگ اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت و گسترش این مراسم معنوی بهره گیریم.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین به تلاش دشمن به بروز اختلاف میان ملت ایران و عراق اشاره کرد و گفت: متأسفانه حتی روزنامه های داخلی هم اختلاف بین عراق و ایران را دامن می زنند و این خیانت به اسلام است.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که اربعین یک فرصت مغتنم جهت نمایش اقتدار و وحدت امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: نباید گرفتار ذهنیت های شیطانی شویم بلکه باید در شرایط امروز جامعه اسلامی زمینه تقویت وحدت و همبستگی را میان خود تقویت کنیم تا توطئه دشمن خنثی شود./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات