۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۵۸۱۵۲۰
حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی:

شناخت آرمان‌ها و اهداف شهدا شرط صیانت از انقلاب است

استاد حوزه علمیه احتکار و گران فروشی را پایمال کردن خون شهدا بیان کرد و گفت: شناخت آرمان‌ها و اهداف شهدا شرط صیانت از انقلاب است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی استاد حوزه علمیه، امروز عصر در یادواره شهدای روستایی و عشایر استان تهران که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: شهادت بهترین دعای مستجاب شده عالم است.

وی افزود: امام علی(ع) در انتهای عهدنامه مالک اشتر چنین دعا می‌کنند و از خداوند درخواست می‌کنند تا پایان خود و مالک را شهادت قرار دهد؛ آخرین سخنی هم که امام حسین(ع) در روز عاشورا بیان می‌کنند این است که «به خدا قسم من امیدوار هستم مورد اکرام خداوند قرار بگیرم و پایان من به شهادت ختم شود».

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی برگزاری یادواره‌های شهدا را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم دانست و افزود: همه یاران امام حسین(ع) شهادت در پای رکاب حضرت را منت الهی می‌دانستند، پیامبراکرم(ص) فرمودند: شهید زیر برق شمشیر دشمن سخت ترین آزمون الهی را جواب داده است برای همین از پرسش و پاسخ شب اول قبر در امان است.

استاد حوزه علمیه امنیت امروز را مدیون ایثارگری رزمندگان و خون پاک شهدا دانست و گفت: تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان این است که ما آرمان‌های شهدا و ایثارگران را زنده نگاه داریم.

وی شهدا و ایثارگران را در اوج اخلاص بیان کرد و اظهار داشت: آنان خالصانه برای خداوند گام برداشتند و در اوج عبودیت از جان خود برای حفظ اسلام گذشتند و امروز شناخت آرمان‌ها و اهداف شهدا شرط صیانت از انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی احتکار و گران فروشی را پایمال کردن خون شهدا بیان کرد و گفت: امروز دشمن به ما رحم نمی‌کند و شمشیر را از رو بسته است بنابراین ما مردم باید به خودمان رحم کنیم تا از شرایط و بحران کنونی عبور کنیم./813/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات