۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۸۱۱۸۴
آیت الله طبرسی:

آمریکا دست از شرارت های خود در منطقه بردارد

خطیب جمعه ساری با بیان این که آمریکا و هم پیمانانش دست از شرارت های خود در کشورهای منطقه بردارند، گفت: صبر و تحمل جمهوری اسلامی ایران حدی دارد و دیگر نسبت به تحرکات آنها سکوت نخواهد کرد.
آیت الله طبرسی

به خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تجلیل از انتقام سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تروریست های داعشی در سوریه گفت: این اقدام مقتدرانه حامل پیام روشنی برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی بود.

وی با بیان این که آمریکا و همپیمانانش در منطقه دست از شرارت های خود در کشورهای منطقه بردارند، افزود: صبر و تحمل جمهوری اسلامی ایران حدی دارد و دیگر نسبت به تحرکات آنها سکوت نخواهد کرد.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که آمریکایی ها با تجهیز کردن تروریست های تکفیری تلاش می کنند کشورهای منطقه به ویژه جمهوری اسلامی ایران را ناامن کنند، خاطرنشان کرد: اما طراحان این توطئه ها بدانند که جمهوری اسلامی، عربستان نیست که بتواند از آنها باج خواهی کند بلکه پاسخ کوبنده ای به هر گونه تحرکی از سوی دشمن خواهد داد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نیروهای مسلح کشورمان همه تحرکات دشمنان در منطقه را دقیق زیر نظر دارند، بیان داشت: دشمنان ملت ایران بدانند اگر بخواهند از خط قرمزهای تعیین شده عبور کنند نیروهای مسلح کشورمان در برخورد قاطعانه با آنها کوچکترین تردیدی نخواهد کرد.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم بسیجیان اشاره کرد و گفت: مسؤولان بیشتر به این سخنان مهم و راهبردی رهبری توجه کنند.

امام جمعه ساری با بیان این که مقام معظم رهبری در این دیدار بار دیگر بر ضرورت وحدت و همبستگی ملت ایران تاکید کردند، ادامه داد: ایشان فرمودند اگر دشمن در ما وحدت و عزم راسخ ببیند به طور حتم عقب خواهد نشست که این نکته کلیدی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان که همان که مقام معظم رهبری نیز فرمودند راه پیشرفت به روی کشور باز است، بیان داشت: ظرفیت های ارزشمندی در کشورمان وجود دارد که با مدیریت و برنامه ریزی صحیح می توانیم به راحتی از مشکلات عبور کنیم و به اهداف انقلاب دست یابیم.

خطیب جمعه ساری در ادامه سخنان به بازگشت نسبی آرامش به بازار ارز کشور اشاره کرد و بر ضرورت نظارت جدی تر دولت به منظور کنترل و ساماندهی اقتصادی کشور تاکید کرد./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات