۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۵۷۹۹۲۴
با شعار مهر حسینی؛

افتتاحیه سال تحصیلی مدارس وابسته به مؤسسه طلیعه داران ظهور برگزار شد

معاون پژوهشی مؤسسه طلیعه داران ظهور گفت: ویژه برنامه ای برای مدارس ۴ گانه وابسته به مؤسسه تحت عنوان «مهر حسینی» در آغاز هفته برگزار شد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام سید علی جزایری، مدیر مدرسه امام خامنه ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: حوزه به خاطر تعمیرات اساسی و دهه اول محرم کلاس های درسی را زود تعطیل کرد اما روحانیون با حضور در مساجد و مدارس و فعالیت های تبلیغی در سطح شهرستان ها گامی در نشر عزاداری های حسینی برداشتند.

مدیر مدرسه امام خامنه ای برگزاری زیارت عاشورا و حضور در جلسات اخلاق را از جمله برنامه های دهه اول محرم برشمرد و افزود: مؤسسه طلیعه داران ظهور در دهه اول محرم برنامه روضه خوانی با حضور حجت الاسلام محتسبی و دعوت از اساتید حوزه و دانشگاه به مدت 5 شب و حجج الاسلام سلیمانی فر و مرتضی آقا تهرانی به مدت یک شب برگزار کرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه برنامه های مؤسسه تا 13 محرم ادامه داشت، خاطرنشان کرد: در تاسوعای حسینی ویژه برنامه ای به مناسبت حضرت عباس(ع)، ساعت 11 با سخنرانی و سینه زنی برگزار می شود.

حجت الاسلام جزایری گفت: ویژه برنامه ای برای مدارس 4 گانه وابسته به مؤسسه تحت عنوان «مهر حسینی» در آغاز هفته داشتیم.

لازم به ذکر است، مجموعه فرهنگی تربیتی طلیعه داران ظهور از سال 1389 با هدف تمرکز و تخصص کردن فعالیت های تربیتی تبلیغی با رویکرد فرا مسجدی فعالیت خود را آغاز کرد.

این مجموعه شامل مراکز تربیتی(۵شعبه مسجدی) مؤسسه طلیعه داران ظهور، مدرسه علمیه امام خامنه ای (مدظله العالی)، دبیرستان استعدادهای ناب صالحین طلیعه، مؤسسه رضوان معرفت (ویژه خواهران) و هیأت انصار المهدی (عج) است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات