۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۵۷۹۸۰۵
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر:

دفاع عملی از انقلاب اسلامی رسالت امروز حوزویان است

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که امروز مهم ترین وظیفه آحاد جامعه اسلامی به ویژه حوزویان دفاع جانانه از انقلاب و دستاوردهای آن است، گفت: در آستانه چهل سالگی این انقلاب الهی همه باید با وحدت و همبستگی تنها در جهت حفظ و تقویت نظام و انقلاب گام بردارند.
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر امروز در مراسمی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در این مدرسه برگزار شد، دفاع مقدس را جلوه ای از ایثارگری، مجاهدت و ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر اجانب و بیگانگان دانست.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ایمان به خدا، تبعیت از ولی فقیه و ایستادگی رمز پیروزی ملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس بود، خاطرنشان کرد: امروز نیز با ایستادگی و مقاومت و همچنین تبعیت از مقام ولایت می توانیم از همه مشکلات به راحتی عبور کنیم.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی با اقتدار پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند، تصریح کرد: چهار دهه توطئه، تهدید و تحریم علیه این ملت نتیجه ای جز بی آبرویی و شکست برای دشمنان حقیر ملت ایران نداشته است.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که ملت بزرگ ایران را نمی توان با تهدید و تحریم از مسیر انقلاب منحرف کرد، بیان داشت: این ملت با تأسی از فرهنگ ناب عاشورایی در برابر همه قدرت های زورگوی جهان ایستاده و خواهد ایستاد و از حق مسلم خود دفاع خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن هر گاه از فشار، تهدید و تحریم علیه ملت ایران خسته شد دست به اقدامات پستی نظیر حادثه اهواز می زند، تصریح کرد: از این دست رویدادهای ناگوار در چهار دهه اخیر بسیار داشتیم، اما هیچ کدام از این حوادث مانع پیشرفت و تعالی نظام اسلامی نشده است.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که این گونه حوادث در ادوار مختلف تاریخ موجب تقویت وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران شده است، خاطرنشان کرد: به طور حتم ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی متحدتر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از انقلاب حاضر خواهند بود و پاسخ محکمی به دشمنان خود خواهند داد.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که امروز مهم ترین وظیفه آحاد جامعه اسلامی به ویژه حوزویان دفاع جانانه از انقلاب و دستاوردهای آن است، تصریح کرد: در آستانه چهل سالگی این انقلاب الهی همه باید با وحدت و همبستگی تنها در جهت حفظ و تقویت نظام و انقلاب گام بردارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کسانی که شعار ناکارآمدی انقلاب را سر می دهند باید بدانند که این انقلاب مقتدرتر از هر زمان دیگری در صحنه حاضر است، خاطرنشان کرد: عصبانیت امروز نظام سلطه و ارتجاع منطقه نشان از عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف است./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات