۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۵۷۹۷۷۴
حجت الاسلام جلیلیان:

دشمن از اقتدار ایران اسلامی عصبانی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل لرستان با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی و عصبانیت دشمن از این اقتدار گفت: مهم ترین عامل موفقیت ما حرکت حول محور ولایت است.
حجت الاسلام جلیلیان لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان، مسؤول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز در گردهمایی عاشوراییان و دفاع مقدس که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان برگزار شد، گفت: جنگ تحمیلی از طولانی ترین جنگ های قرن بود.

وی به جنگ نیابتی دشمن در دنیای امروز اشاره و عنوان کرد: امروز دشمن در عرصه اقتصادی، فرهنگی و امنیتی جنگ نیابتی به راه انداخته است و بداند که ایران همواره پیروز میدان خواهد بود.

حجت الاسلام جلیلیان با بیان اینکه دفاع مقدس دانشگاهی برگرفته از مکتب سرور و سالار شهیدان است، افزود: تجربه های دوران دفاع مقدس برای ما سرار درس است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ایمان قوی و تکیه بر لطف الهی، معنویت و پیروی از رهنمودهای رهبریمهم ترین عامل پیروزی رزمندان شد، خاطرنشان کرد: امروز نیز در جنگ های نیابتی دشمن با تولک به خدای متعال، پیروی از ولایت و رهبری و در سایه وحدت و همدلی دسیسه های دشمن خنثی می شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه هدف دشمن در دوران دفاع مقدس و راه اندازی جنگ نابرابر تحمیلی نابودی انقلاب و جلوگیری از رشد و پیشرفت بود، یادآور شد: پیروزی در این جنگ به دشمن ثابت کرد که انقلاب اسلامی ایران بن بست ندارد.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اظهار داشت: باید قدردان این برکات باشیم و بدانیم که خدمات نظام اسلامی ایران قابل قیاس با هیچ دوره‌ای نیست.

حجت الاسلام جلیلیان ۷۰ درصد مشکلات کنونی کشور به ویژه در حوزه اقتصاد را در گرو ضعف مدیریتی دانست و گفت: با مدیریت صحیح، روحیه جهادی و انقلابی و الگو گیری از دوران دفاع مقدس می توان در رفع مشکلات در زمینه های مختلف گام های مؤثری برداشت.

وی با اشاره به امروز در یمن، سوریه و لبنان با همبستگی نیروهای مسلح شاهد نابودی پایگاه‌های نظامی آمریکا هستیم، بیان کرد: امروز دشمن از اقتدار ما عصبانی است، محور اصلی موفقیت ما اقتدار حول محور ولایت است./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات