۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۵۷۸۱۴۶
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

تشکیل ستادهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به آغاز فعالیت رسمی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان، گفت: همه باید برای گرامیداشت شایسته چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به صحنه بیایند.
سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، عصر امروز در نشست با خبرنگاران، با اشاره به خدمات ارزنده جامعه رسانه‌ای استان، اظهار کرد: با وجود اینکه خراسان شمالی در زمره استان‌های محروم کشور است؛ اما در حوزه خبر جزء موفق‌ترین استان‌ها هستیم و خبرنگاران خراسان شمالی توانمندی و نبوغ در ویژه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه اصحاب خبر و رسانه عضو اصلی خانواده بزرگ شورا هستند، افزود: نقش خبرنگاران در گرامیداشت مناسبت‌ها و ایام‌الله نقش محوری و کلیدی است.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به نقش اصحاب خبر و رسانه، ادامه داد: نقش اصحاب خبر و رسانه در برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلاب نقش اساسی و محوری است.

وی تصریح کرد: خبرنگاران و اهل رسانه در ترکیب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌عنوان متولی برگزاری ایام‌الله‌ها عضو اصلی خانواده بزرگ شورا هستند خالصانه و بی‌منت بزرگ‌ترین تأثیر را دارند.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت خوبی است تا ناگفته‌های انقلاب برای مردم تبیین شود و افق‌های جدید برای نسل جوان و نوجوان باز شود.

وی یکی از رسالت‌های اصلی اصحاب رسانه را مطالبه از مسؤولان عنوان کرد و بیان داشت: اصحاب رسانه به‌عنوان حلقه وصل مردم و نظام مطالبه از مسؤولان را باید در دستور کار قرار دهند و مدیران نیز باید در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با کارکردی جهادی و نگاهی همچون نگاه دفاع مقدس حضور داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت رسمی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان، اظهار کرد: بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی ستادهای شهرستانی هم فعال می‌شوند.

وی ادامه داد: احکام روسای شهرستان‌ها، شورای سیاست‌گذاری و راهبری شهرستان‌ها، روسای ستادهای اجرایی شهرستان‌ها و کارگروه‌ها به امضای نماینده ولی فقیه رسیده و بعد از عاشورای حسینی جلسات آن برگزار می‌شود./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات