۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۵۷۸۱۳۲
قائم‌ مقام شورای تبلیغات اسلامی:

سرنوشت اسلام به نظام جمهوری اسلامی گره خورده است

قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: امروز سرنوشت اسلام ناب به سرنوشت نظام جمهوری اسلامی گره خورده؛ ازاین‌رو همه باید در مقابل دشمنان نظام اسلامی ید واحده باشیم.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، نصرت‌الله لطفی، قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، امروز در نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور مدیران ارشد استان در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: امروز سرنوشت اسلام بدون اغراق و قابل‌اثبات به جمهوری اسلامی ایران گره خورده است.

وی افزود: در این عرصه خطیر و حساس بایدید واحده باشیم و انسجام و هم‌افزایی به مفهوم واقعی کلمه جنبه عملی به خود بگیرد.

لطفی خاطرنشان کرد: مقطعی که در آن حضور داریم حساس‌ترین مقطع نه‌فقط برای انقلاب و ایران بلکه برای تاریخ بشریت است.

لطفی ادامه داد: پیش از این کجا این هجمه عظیم تبلیغات سوء علیه ایران و اسلام وجود داشته و این‌قدر در دسترس همگان بوده است؛ از این رو این مقطع بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است.

وی 39 سال گذشته از انقلاب اسلامی را کاملاً مایه افتخار و مباهات دانست و اضافه کرد: دستمان کاملاً پر است و انقلاب اسلامی چیزی کم ندارد.

لطفی گفت: کاری که باید در این برهه از زمان و در ستاد چهلمین سالگرد انقلاب انجام بشود تشریح توطئه‌های رذیلانه دشمنان انقلاب و نظام سلطه با محوریت آمریکا است.

وی تصریح کرد: امسال ستاد بزرگداشت انقلاب اسلامی فقط برای بزرگداشت دهه فجر نیست و بزرگداشت دهه فجر بخشی از برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خواهد بود.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در پایان گفت: ارائه کارنامه چهل‌ساله نظام مقدس اسلامی و پاسخ مستدل و منطقی به شبهات از مواردی است که از اول مهر تا دهه فجر بایستی موردتوجه کارگروه‌ها در کشور و مراکز استان‌ها قرار بگیرد و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی که به‌هیچ‌وجه قابل‌مقایسه با پیش از انقلاب نیست، به جد دنبال شود./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات