۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۵۷۷۰۳۱
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی:

هیچ مشکلی مانع پیشرفت انقلاب نخواهد بود

نماینده خبرگان حاکمیت دین را به معنای به مخاطره افتادن منافع زورگویان و ظالمان دانست و گفت: سمتگران برای حفظ موقعیت و تأمین منافع نامشروع و زیاده خواهانه خود با دین، دینداران و اصول و ارزش های دینی مقابله می کنند.
سخنرانی حجت الاسلام حسینی خراسانی در نماز جمعه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با بیان این که همواره اراده ای در کار است که نور الهی را خاموش کند، گفت: خداوند متعال به ناکامی این جریان پلید در قرآن اشاره می فرماید که به دلیل عدم درک درست از واقعیات در این تلاش خود ناکام بوده و خواهند بود.

وی افزود: باور چنین افرادی این است که نورخدا مانند نور شمع به شمار می رود در حالی که نور الهی مشعلی فروزان، فراگیر و با عظمت است که هیچ قدرتی توان خاموش کردن آن را ندارد، این نور باید همه هستی را منور کند هر چند که مایه ناراحتی کافران باشد.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این که اسلام، قرآن و دین الهی و اهل بیت(ع) نور الهی هستند، اظهار داشت: جریان های پلید شیطانی از این که اسلام درجامعه جریان پیدا کند و دین خدا در جهان به حاکمیت برسد احساس ترس و ناراحتی می کنند.

وی حاکمیت دین را به معنای به مخاطره افتادن منافع زورگویان و ظالمان دانست و ادامه داد: سمتگران برای حفظ موقعیت و تأمین منافع نامشروع و زیاده خواهانه خود با دین، دینداران و اصول و ارزش های دینی مقابله می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان این که دنیای کفر و جهان استکباری همه همت خود را متمرکز کرده که دین و ارزش های دینی را بشکند، ابراز داشت: هدف دشمن تهی ساختن جامعه دینی از درون است، دشمنان هیچگاه به هدف خود که جلوگیری از پیشرفت اسلام است دست نخواهند یافت.

وی عنوان کرد: امروز آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و ایادی آن ها دست در دست هم داده اند و جبهه واحدی به وجود آوردند تا انقلاب اسلامی را که نور الهی به شمار می رود بشکنند و مهار کنند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: همواره دست های پلید در کار بوده اند تا نهضت حسینی و نام سیدالشهدا(ع) را از بین ببرند و از تاریخ حذف کنند، مشعل فروزان نهضت حسینی که چراغ راه هدایت بشر است باید همواره پر فروغ باقی بماند.

وی اضافه کرد: با اتکا به قدرت الهی و امید به وعده خدا یقین داریم نور و دین خدا باقی ماندنی است  و دشمنان به نتیجه ای نخواهند رسید؛ رهبر حکیم انقلاب در دیدار اعضای خبرگان فرمودند دشمن همواره در دشمنی خود با انقلاب و ملت ایران ناکام بوده و ناکام خواهند ماند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ایشان فرمودند دشمنان امروز ملت ایران از دشمنان دیروز قدرتمندتر نیستند بلکه کارآزموده تر عمل می کنند که هیچ غلطی نمی توانند بکنند؛ همه مسؤولان کشور بدانند که خواست رهبر انقلاب، مراجع و حوزه های علمیه این است که مانند همیشه با حمایت مردم مقاومت کرده و دشمن را ناکام بگذارد، مسؤولان امروز باید همت کرده و دست در دست هم، توانمندی نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند و ثابت کنند که هیچ مشکلی مانع پیشرفت انقلاب نخواهد بود./1323/

ارسال نظرات