۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۵۷۵۶۳۹
سردار فضلی:

بازسازی واقعه غدیر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سردار فضلی با بیان اینکه فعالیت‌های انقلابی باید خواب را از چشم دشمن برباید، گفت: بازسازی واقعه غدیر در ۱۵۰ نقطه داخلی و خارجی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
سردار فضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، امروز در نوزدهمین جلسه «شبنه انقلاب» به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در مهدیه تهران برگزار شد، گفت: در دوران دفاع مقدس ما شاهد عمل به احکام الهی و آیات قرآن کریم بودیم.

وی افزود: مردم با تبعیت و پیروی از راهبری‌های امامین انقلاب در پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی تا به امروز نقش بسزایی ایفا کردند.

سردار فضلی با بیان اینکه دشمنان با حملات و هجمه‌های فرهنگی از دو دهه پیش درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، ابراز کرد: دشمن با جنگ نرم در فتنه 88 براندازی نظام را دنبال می‌کرد که با بصیرت مردم و هوشیاری رهبر معظم انقلاب دشمنان شکست خوردند.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با تاکید بر اینکه راهیان نور حج بصیرتی است، اظهار داشت: از سال 87 تا به امروز ما شاهد رشد کمی و کیفی میلیونی زائران راهیان نور هستیم. در این سفر روحانیون مبلغ، مدیران کاروان، راویان و غیره حضور دارند.

وی با استناد به کلام امام راحل که در سال 64 به فرماندهان سپاه فرمودند: هرشب به دشمن هجمه کنید و خواب را از چشمان آنان بربایید و به آنها امان ندهید، گفت: امروز نیز برای فعالیت انقلابی باید خواب را از چشمان دشمن برباییم و به آنها امان ندهیم.

سردار فضلی در پایان خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در سال 89 واقعه غدیر از سوی ستاد مرکزی راهیان نور در استان قم بازسازی شد و سال گذشته این برنامه در 150 در داخل و خارج از کشور بازسازی شد و این از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات