۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۵۷۵۶۲۸
معاون فرهنگی اداره اوقاف استان خوزستان خبر داد؛

برگزاری دوره های آموزشی مهارت افزایی ویژه مبلغان

حجت الاسلام فرهادی نژاد از برگزاری دوره های آموزشی برای مهارت افزایی مبلغان مرتبط با اداره اوقاف استان خوزستان خبر داد.
اوقاف

حجت الاسلام مرتضی فرهادی نژاد، معاون فرهنگی اداره اوقاف استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه روحانیت سرمایه اصلی سازمان در امر تبلیغ و مبلغ است، خاطرنشان کرد: مبلغان بومی از آموزش های مهارت افزایی، مشاوره ای، چند رسانه ای و آموزش هایی که عرصه تبلیغ را به روز می کنند، جهت خدمت بهتر و بیشتر به عموم جامعه در بحث مشاوره و خیمه های معرفت بهره می برند.

معاون فرهنگی اداره اوقاف استان خوزستان با اشاره به احساس ضرورت برای برگزاری دوره های ویژه مبلغان مرتبط با سازمان در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت روحانیت و کاهش هزینه ها عنوان داشت: به همین منظور کمیسیون فرهنگی در معاونت فرهنگی تشکیل شد تا دوره های آموزش برای مهارت افزایی مبلغان برگزار شود که بالای 150 متقاضی برادر و بالای 160 متقاضی خواهر اعلام حضور کردند.

این مقام مسؤول بیان داشت: از حدود یک ماه پیش تاریخ برگزاری و سرفصل های دوره مشخص شد که با همکاری مؤسسه تبیان خوزستان در 24 و 25 مردادماه برای برادران و در 26 برای خواهران دوره های آموزش مهارت افزایی را برگزار کردیم.

حجت الاسلام فرهادی نژاد با بیان اینکه علی رغم محدودیت فضا، استاد و بودجه توانستیم 70 برادر و 45 خواهر را در دوره مورد ارزیابی قرار دهیم و نتایج به دست آمده بسیار خوب بودند، افزود: سبک زندگی، تربیت قرآنی فرزندان، آسیب های اجتماعی، چندرسانه ای و اخلاق سرفصل های آموزشی بود ضمن اینکه اصول کلی مشاوره، احکام، شبهات و مسائل حقوقی وقف در دوره مورد بحث و کنکاش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مبلغان حاضر در دوره از سراسر استان بودند، گفت: سازمان اوقاف هزینه های ایاب و ذهاب و پذیرایی و اسکان مبلغان و مبلغه ها را متقبل شد./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات