۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۵۷۴۹۱۹
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

انتظار اهل بیت از شیعیان داشتن بصیرت است

آیت الله طه محمدی گفت: شیعه باید با بصیرت و با تقوا باشد و اهل بیت نیز از ما انتظار افزایش معرفت و تفکر را دارند تا در مقابل دسیسه ها و نقشه های دشمنان شکست نخوریم.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان امشب در مراسمی که در آستان امامزاده یحیی برگزار شد ضمن لزوم آشنایی با اهل بیت و ویژگی های آنها بیان داشت: متاسفانه اهل بیت را آن طور که باید نشناخته ایم و نمی دانیم که هیچ وقت ما بی کس نخواهیم شد چرا که ائمه همیشه یاور ما هستند.

آیت الله طه محمدی گفت: هر امامی ماموریت خاص خودش را دارد به طور مثال امام رضا (ع) مسؤول سلامت مسافران و موسی بن جعفر(ع) مسؤول رسیدگی به شفای بیماران است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: در مسیر امام شناسی افراد بسیاری هستند که با نگاه به سرنوشت آن ها می توان بزرگی اهل بیت را درک کرد.

وی افزود: همین شهر همدان به اندازه ای دارای افراد فاخر و بزرگی است که حتی اگر سالی چند مراسم بزرگداشت هم برگزار کنیم باز هم نمی توان آن طور که باید حقشان را ادا کنیم.

امام جمعه همدان در ادامه خواندن و متوسل شدن به اهل بیت را دارای آداب خاصی دانست و گفت: همان طور که ما از این بزرگواران انتظار قبولی حاجات خود را داریم آنها نیز از ما انتظاراتی دارند.

وی تصریح کرد: شیعه باید با بصیرت و با تقوا باشد و اهل بیت نیز از ما انتظار افزایش معرفت و تفکر را دارند تا در مقابل دسیسه ها و نقشه های دشمنان شکست نخوریم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پایان یادآور شد: در گذشته که کاغذ و کتاب مانند امروز رواج نداشت شیعیان واقعی احادیث اهل بیت را در سینه خود حفظ می کردند تا بتوانند آن را برای دیگران بازگو کنند./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات