۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۵۷۴۶۱۵
نماینده بیرجند در مجلس شورای اسلامی:

روحانیت در جامعه مظلوم واقع شده است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحانیان دارای سطح درآمد پایین بوده و کم‌توقع هستند، گفت: روحانیت در جامعه مظلوم واقع شده است.
حجت الاسلام عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی، کارشناسان قرآنی و پژوهشی خراسان جنوبی، اظهار داشت: روحانیت در جامعه مظلوم واقع می‌شود.

وی با بیان اینکه روحانیان دارای سطح درآمد پایین و کم‌توقع هستند، گفت: جا دارد از برخی روحانیون که جهاد گونه در مناطق محروم استان فعالیت می‌کنند، تشکر و قدردانی کنیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: سطح درآمد روحانیان پایین است اما هرگز ادعایی ندارند و همچنین روحانیان مبلغ به روستاها آرامش می‌دهند.

حجت‌الاسلام عبادی تصریح کرد: دشمنان به دنبال پایین آوردن جایگاه روحانیت در جامعه هستند و اتاق‌های فکری از سوی دشمن شکل گرفته که اقدامات و کارهای روحانیت را تخریب کنند.

وی با بیان اینکه اهمیت کار سازمان تبلیغات اسلامی در کشور روشن است، ادامه داد: خوشبختانه هیأت‌ها و تشکل‌ها در استان منسجم شده و بسیاری از ناهنجاری‌ها مدیریت شده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با کمک سازمان تبلیغات اسلامی آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در یک منطقه شناسایی می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر هدف‌گذاری صورت بگیرد، فرهنگ قرآنی و اسلامی می‌تواند دامنه وسیعی داشته و رافع مشکلات اجتماعی و معضلات موجود باشد./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات