۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۵۷۲۵۲۰
امام جمعه ارومیه:

ایران به پشتوانه سردار سلیمانی ها دشمنان را نابود خواهد کرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به یاوه گویی های دشمنان، گفت: سردارانی همچون سلیمانی ها با اقتدار ایستادگی می کنند و این ملت ایران است که کاخ های دشمنان را به ویرانه ای تبدیل می کند.
امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در خطبه های نماز جمعه ارومیه که با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود: آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند زیرا به هیچ وجه نسبت به نتیجه اعمال خود پایبند نیستند و حتی امضای آنان نیز قابل اعتماد نیست.

وی ادامه داد: مسؤولان و دولت مردان جمهوری اسلامی ایران باید همراه با ملت از حقوق به حق کشور و ملت حمایت کرده و با هوشیاری برخورد کنند.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: هیچ وقت نباید در مقابل دشمنان سست و تسلیم شد زیرا خداوند پشتیبان ما مسلمانان است و در هر جایی که خداوند پشتیبان افراد باشد، آن قشر پیروز میدان هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: مسؤولان بدانند که تعامل با آمریکایی ها به معنای شکست و از بین بردن ثمرات نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید ایستادگی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: آنان می خواهند جو ناراحتی و ناامیدی را در بین مردم رواج دهند اما باید مسلمانان ایمان خود را نشان دهند و تقوای الهی پیشه کنند تا موجبات شکست دشمنان فراهم شود.

وی افزود: دشمنان نیز یاوه گویی نکنند و اگر قدرتشان را دارند، وارد میدان شوند زیرا سردارانی همچون سلیمانی ها با اقتدار ایستادگی می کنند و این ملت ایران است که کاخ های دشمنان را به ویرانه ای تبدیل می کند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: مسؤولان و مردم باید در داخل کشور اتحاد و انسجام و یکپارچگی خود را حفط کنند زیرا عده ای در تلاش هستند اتحاد مردم را از بین ببرند و در جامعه تفرقه افکنی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی بیان کرد: مسؤولان استانی نیز با قدرت و قوت وارد میدان شوند و با بکارگیری نفرات خبره و نخبه از ظرفیت های استان بهره لازم را ببرند تا مشکلات موجود حل و فصل شود.

وی بیان کرد: مسؤولان دقت کنند که باید با مردم صادق باشند و مشکلات را با صداقت بیان کنند؛ در این صورت مردم با قوت پشتیبان دولت مردان خواهند بود و برای اقتدار کشور تلاش خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: جوانان توانمند ایران اسلامی در هر عرصه ای که وارد می شوند، آن بخش به بهترین نحو پیشرفت می کند و باید از این ظرفیت نهایت بهره را برد./936/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات