۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۷۲۳۶۴
قاضی‌پور:

مواضع غیر عقلانی رییس جمهور آمریکا ارزش پاسخ دادن ندارد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ترامپ را دیوانه‌ای معرفی کرد که مواضع غیر عقلانی او ارزش پاسخ دادن را ندارد.
نادر قاضی پور

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره اظهارات گستاخانه ترامپ علیه ایران گفت: جواب دیوانگان را نباید داد، بدون شک دونالد ترامپ از دسته دیوانگانی است که ارزش پاسخ دادن را ندارد.

وی ادامه داد: ترامپ خوشبختانه با رفتارهای دیوانه‌وار خود چهره اصلی و پشت پرده آمریکا را نمایان کرد. 

قاضی پور با اشاره به وصیت‌نامه سیاسی حضرت امام خمینی(ره) عنوان داشت: امام راحل(ره) آمریکا را جنایتکار می‌دانست، سخنی که دقیقا امروز نمود عینی پیدا کرده است و جنایتکاران آمریکایی بیش از پیش هویدا شده‌اند.

نماینده مردم ارومیه با تاکید بر این نکته که باید همواره وصایای امام خمینی(ره) را سرلوحه کار خود قرار دهیم، ابراز داشت: امام خمینی(ره) در عرصه داخلی نیز توصیه‌های فراوانی را مطرح کردند که باید به آنها نیز توجه شود. قطعا تاکید بنیانگذار انقلاب اسلامی بر امر ساده‌زیستی و پاکدامنی مسؤولان از جمله مواردی است که باید هر روز مورد توجه کارگزاران نظام قرار بگیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: امروز که امام خمینی(ره) در قید حیات نیست باید در برابر استکبار به صورت کاملا مطلق گوش به فرمان ولی فقیه زمان خود باشیم تا در این میدان نبرد آسیب نبینیم./۸۵۶/ت
۳۰۲/ق

ارسال نظرات