۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۵۷۱۳۵۱
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

ترس دشمن از پیشرفت های جمهوری اسلامی است

آیت الله طه محمدی گفت: دشمنان ما از رشد روز افزون انقلاب و روی گرداندن شرق و غرب از آنها و آمدن به سمت ایران می ترسند.
ایت الله طه محمدی و امیر ذالبیگی ایت الله طه محمدی و امیر ذالبیگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان امشب در دیدار امیر ذال بیگی فرمانده پایگاه نوژه همدان با بیان این موضوع که همه ما سربازان امام زمان(عج) هستیم اظهار داشت: وظیفه بنده و همه مردم و مسؤولان است که از نیروهای نظامی کشور با تمام وجود حمایت کنیم.

وی به آیه "وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ" اشاره کرد و گفت: این آیه مختص نیروهای نظامی جبهه حق و جبهه اسلام است و نیروهای ما باید همیشه به آن توجه کنند.

آیت الله طه محمدی دلیل دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی را حق بودن آن عنوان کرد و افزود: هیچ ملتی در دنیا اسلام را همانند ایران اجرا نمی کند و دشمنان از این موضوع بسیار خشمگین هستند.

وی با تاکید بر این که نه عقل اجازه ساخت بمب هسته ای را به ما می دهد و نه دین گفت: دشمن می داند که ما به دنبال ساخت سلاح هسته ای نیستیم و از روی نادانی به این موضوع تاکید دارند.

امام جمعه همدان با اشاره به پیشرفت ایران اسلامی در تمام زمینه ها ابراز کرد: دشمنان ما از رشد روز افزون انقلاب و روی گرداندن شرق و غرب از آنها و آمدن به سمت ایران می ترسند.

وی تصریح کرد: در زمان جنگ ما خمپاره قرض می کردیم اما امروز پیشرفته ترین سلاح های دنیا را به کشورهای دیگر صادر می کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان ادامه داد: پیشرفت های امروز را مدیون شهدایی هستیم که با خون خود انقلاب اسلامی را تثبیت کردند و امروز جوانان این مرز و بوم جا در پای آن عزیزان قرار داده اند./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات