۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۵۷۱۱۰۱
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق بهشهر:

وحدت و همدلی راه برون رفت کشور از بحران ها است

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با تأکید براین که باید رهنمودهای رهبری محور و معیار وحدت در جامعه اسلامی باشد، گفت: امروز برای خنثی کردن توطئه دشمنان راهی جزء وحدت و همدلی داخلی نداریم.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر امروز در دیدار اعضای ستاد یادواره شهدای شهر سورک با اشاره به این که دین مبین اسلام دینی نورانی، کامل، جامع، جاویدان و ابدی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران نیز در سایه دین و ارزش های الهی به پیروزی رسید و امروز در عرصه های مختلف می درخشد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی برای حاکمیت ارزش های دینی تحقق یافته است، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد گسترش اسلام ناب در منطقه و سراسر جهان هستیم.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات منطقه ای و بین المللی را تغییر داده است، خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی بسیاری از ملت های جهان از خواب غفلت بیدار شده اند و در برابر زورگویی و دیکتاتوری ایستاده اند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که حاکمیت ارزش های دینی و الهی وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های جهان است، تصریح کرد: بسیاری از انقلاب هایی که در جهان صورت گرفته با انگیزه های سیاسی و اقتصادی بوده اما در ایران انقلاب ملت ایران با انگیزه  دینی و فرهنگی صورت گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی با هدف استقرار قوانین اسلام ناب در این کشور به پیروزی رسیده است، افزود: دشمنی های امروز نظام سلطه با ملت ایران به دلیل حاکمیت دین و اسلام ناب در ایران است.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که دشمنان برای نابودی حاکمیت اسلام در این کشور در چهار دهه اخیر توطئه ها و نقشه هاس بسیاری را طراحی کردند، گفت: اما ملت بزرگ ایران با اقتدار و پیروی از ولایت و رهبری در برابر چهار دهه توطئه دشمن ایستادند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که روحیه شهادت طلبی ملت ایران یکی از مهم ترین عوامل بقای اسلام است، بیان داشت: این روحیه تا زمانی در این کشور وجود داشته باشد اسلام ناب نیز همچنان زنده و پویا خواهد بود و اگر خدای ناکرده این روحیه در این کشور کمرنگ شود هجمه های بسیاری به کشورمان وارد خواهد شد.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که امام حسین(ع) مسیر خود را به درستی انتخاب کردند و پیروز شدند، تصریح کرد: امروز نیز بهترین راه پیروزی در برابر توطئه های و دشمنی های بدخواهان انقلاب، ایستادگی و مقاومت است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز فرهنگ شهادت، ایثار و اطاعت از ولی جهانی شده است، تصریح کرد: شهادت سید و سالار شهیدان ضامن بقا و پایداری اسلام ناب شده است.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که ملت ایران پیشرفت های امروز کشور را مدیون و مرهون چهار دهه ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمنان به ویژه آمریکای جنایت کار هستند، افزود: در شرایط امروز نیز ملت ایران باید به ایستادگی خود در برابر زیاده خواهی های آمریکا ادامه دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران، ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی را پیروز نهایی میدان مبارزه با نظام سلطه دانست و خاطرنشان کرد: این ملت ثابت کرده اند که هیچ گاه اهل باج دادن به آمریکا نبوده اند و از حقوق به حق خود در برابر زورگویان عالم دفاع خواهند کرد.

امام جمعه بهشهر در ادامه سخنان خود از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دومین عامل بقای اسلام یاد کرد و گفت: قیام امام حسین(ع) قیام اصلاح بود و قرآن کریم در این خصوص می فرماید بهترین امت آنهایی هستند که امربه معروف می کنند و با این انگیزه که منکرات را از بین ببرند و خوبی ها را رواج دهند و مردم با سنت های الهی آشنا شوند.

حجت الاسلام جباری از اتحاد مسلمانان به عنوان سومین عامل بقای اسلام ناب یاد کرد و گفت: امروز یکی از مهم ترین نیازهای جامعه برای ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان وحدت و همبستگی است.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که باید رهنمودهای رهبری محور و معیار وحدت در جامعه اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: امروز برای خنثی کردن توطئه دشمنان راهی جزء وحدت و همدلی داخلی نداریم.

وی در ادامه از بیداری و بصیرت به عنوان چهارمین عامل بقای اسلام ناب یاد کرد و با بیان این که امروز زمان شناسی و دشمن شناسی در جامعه ضرورت دارد، افزود: امروز باید ببینیم کجا هستیم و دشمن نیز چه هدفی دارد تا بتوانیم به موقع تصمیم بگیریم.

وی با اشاره به این که امروز در چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم و اربعین نشانه کمال، رشد و بالندگی است، افزود: انقلاب اسلامی ما با اربعین ها شروع شد و با اربعین ها ادامه یافت و با اربعین ها پیروز شد.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش پایانی سخنان خود به تلاش دشمن برای ایجاد یأس و ناامیدی در کشور اشاره کرد و گفت: ملت ایران با بصیرت و صلابت انقلابی که دارد در برابر این توطئه های دشمنان نیز خواهند ایستاد./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات