۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۵۷۱۰۹۸
حجت الاسلام موسوی:

ضرورت بهره گیری از شیوه های نوین در انجام امور فرهنگی

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله بر ضرورت بهره گیری از شیوه های نوین در انجام امور فرهنگی تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه تقویت انگیزه جوانان در انجام امور فرهنگی است.
رییس تبلیغات اسلامی  سلسله/لرستان

حجت‌الاسلام سید نصرت اله موسوی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهمیت فعالیت در عرصه های مختلف به ویژه عرصه فرهنگی بیان داشت: همه ما وظیفه داریم با عمل درست، دقیق و به هنگام وظایف و برنامه‌های خود زمینه‌ توسعه جامعه را فراهم ساخته و اقتدار و عزت کشور را تضمین کنیم.

وی با اشاره به کم اثر بودن برنامه‌ها و طرح‌های کلیشه‌ای و تکراری برای جوانان و نوجوانان تصریح کرد: متأسفانه در حوزه‌های مربوط به امور برنامه ‌سا‌زی برای اقشار جوانان و نوجوانان از فعالیت‌ها و طرح‌هایی بهره ‌گیری به عمل می‌آید که بازدهی و خروجی آنها بسیار پایین بوده و همین امور به تدریج موجب بی انگیزگی جوانان به امور و برنامه‌های فرهنگی اجرا شده می‌شود.

حجت الاسلام موسوی نسل جوان را سرمایه های انقلاب خواند و تأکید کرد: تقویت برنامه های فرهنگی برای جذب حداکثری نسل جوان و تقویت ارزش ها بین نسل جوان است.

وی با بیان اینکه در دوره‌ کنونی که بهره‌ گیری از شیوه‌ها و ابزار‌های نوین ارتباط جمعی و فردی بسیار متداول و پر بازده است، می‌توان حداکثر بهره ‌برداری را از طرح‌های فرهنگی به عمل آورد، تصریح کرد: ابتکارات و ایده‌های به ‌روز و جدید باید به طور مکرر و مستمر برای گرایش جوانان به امور دینی مورد استفاده مسؤولان و متولیان امور فرهنگی قرار گیرد.

رییس تبلیغات اسلامی سلسله تلاش ‌های شبانه‌ روزی استکبار و دولت‌های غربی برای براندازی نرم در جمهوری اسلامی و استحاله فرهنگی را زنگ هشداری جدی برای مسؤولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: دین مقدس اسلام همواره به مسلمانان سفارش می‌کند که از تمام قوا و امکانات خویش برای پیروزی و غلبه بر دشمنان و مستکبران عالم استفاده کنید.

حجت الاسلام موسوی عنوان داشت: استفاده از ظرفیت های فرهنگی و بهره گیری از ظرفیت های تبلیغی لازمه بصیرت بخشی و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان در جبهه جنگ نرم است./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات