۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۵۷۰۲۹۹
مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز:

۳۵ طلبه جذب مدرسه علمیه خواهران الیگودرز می شود

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز از پذیرش ۳۵ طلبه جدیدالورود در این مدرسه خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۰ نفر به صورت روزانه و ۱۵ طلبه به صورت پاره وقت جذب می شود.
طلاب خواهر

ربابه نجفی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 100 طلبه الیگودرزی در این مدرسه مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به تحصیل طلاب در مدرسه علمیه فاطمیه(س) در سطح دو افزود: امسال در کنار پذیرش طلاب جدیدالورود طلابی نیز فارغ التحصیل می شوند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز با اشاره به اینکه 40 نفر از خواهران این شهرستان داوطلب ورود به این مدرسه هستند، خاطرنشان کرد: از بین این تعداد 35 نفر جذب خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: از بین داوطلبان ورود به مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز 20 نفر به صورت روزانه و 15 نفر به صورت پاره وقت پذیرش می شود.

نجفی در ادامه با اشاره به اینکه دوره مصاحبه با رقابت داوطلبان ورود به حوزه علمیه خواهران الیگودرز در حال برگزاری است، عنوان داشت: این دوره تا 25 تیرماه جاری ادامه دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری دوره مصاحبه فرصتی مناسب برای آشنایی با اخلاق داوطلب و میزان علاقه و استعداد آنان برای تحصیل در فضای حوزه است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز بیان کرد: پس از پایان مصاحبه بین داوطلبان ورود به این مدرسه و اعلام نتایج پذیرفته شدگان می توانند در این مدرسه به تحصیل خود ادامه دهند./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات