۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۵۷۰۲۸۹
حجت الاسلام غلامی خبر داد؛

شرکت بیش از ۲ هزار جوان و نوجوان لرستانی در طرح اوقات فراغت

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری طرح اوقات فراغت در ۴۰ پایگاه اوقات فراغت، گفت: بیش از دو هزار جوان و نوجوان لرستانی در این کلاس ها شرکت می کنند.
حجت الاسلام غلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آغاز طرح اوقات فراغت در استان خبر داد و گفت: پایگاه های اوقات فراغت در همه شهرستان ها فعالیت خود را آغاز می کند.

وی با اشاره به تشکیل ۴۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانی در لرستان افزود: این پایگاه ها با محوریت ۲۰ پایگاه هسته فرهنگی جوان و ۲۰ پایگاه بوستان معرفت ویژه کودکان و نوجوانان فعالیت دارند.

حجت الاسلام غلامی در ادامه به استقبال نسل جوان و نوجوان از طرح اوقات فراغت اشاره و عنوان کرد: امسال بیش‌ از دو هزار نفر در استان لرستان برای شرکت در پایگاه های اوقات فراغت نام نویسی کرده اند.

وی بر ضرورت غنی‌سازی طرح اوقات فراغت ویژه نسل جوان و نوجوان تأکید کرد و گفت: در این راستا برنامه های دینی، فرهنگی و اجتماعی با حضور مبلغان در این پایگاه ها برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان هدف از غنی سازی اوقات فراغت و شرکت جوانان در کلاس های اوقات فراغت خاطرنشان کرد: حضور نسل جوان و نوجوان در این کلاس ها فرصتی مناسب برای بصیرت بخشی بین این قشر و مصون سازی نسل نو در برابر آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به تشکیل کلاس های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار داشت: از دیگر اهداف برگزاری طرح اوقات فراغت در پایگاه های اوقات فراغت جذب جوانان به مساجد و تربیت نسلی انقلابی است./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات