۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۵۷۰۲۱۰
سرمقاله؛

تقویت جوانان

انقلاب اسلامی در چله خویش قرار گرفته و همزمان آماج سهمگین‌ترین توطئه‌های دشمنان است؛ تیری که به همت و درایت خمینی کبیر از چله رهاشده و به فضل الهی از گردنه‌های سخت عبور کرده و خواهد کرد و پس ‌از آن دیگر مهارناشدنی است.
حضور در میدانِ جوانانی که امام را ندیده اند از معجزات انقلاب است

به گزارش خبرگزاری رسا، انقلاب اسلامی در چله خویش قرار گرفته و همزمان آماج سهمگین‌ترین توطئه‌های دشمنان است؛ تیری که به همت و درایت خمینی کبیر از چله رهاشده و به فضل الهی از گردنه‌های سخت عبور کرده و خواهد کرد و پس ‌از آن دیگر مهارناشدنی است و این مهم، جز با اتکا به نیروی جوان متعهد و وفادار به آرمان‌ها امکان‌پذیر نیست.

این سیاست مصرحی است که از لسان رهبری انقلاب در سال‌های اخیر مکرراً بیان شده و در گفتارهایی نظیر جوان مؤمن انقلابی، خودجوش و آتش‌به‌اختیار، بازتاب یافته است؛ متناظر و همزمان با اعلام این سیاست، متاسفانه بسیاری از نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی، آن را عملیاتی نکرده‌اند و در برابرش مقاومت می‌کنند.

آن‌هم در شرایطی که کشور نیازمند انسجامی مستحکم در برابر دشمنان است. سیاست رسمی جمهوری اسلامی تقویت «جوانان مؤمن و پرانگیزه و اهل اقدام» است، چرا که آن‌ها تنها عناصری‌اند که می‌توانند در میدان علم و سیاست و فرهنگ، استقلال و عزت کشور را دوچندان کنند و وعده داده شده که جوانان روزی را خواهند دید که «ملت ایران در جایگاهی قرار گیرد که دشمنان جرأت تهاجم نظامی، اقتصادی و امنیتی و سیاسی را نداشته باشند.»‌ پس از امروز می‌بایست در این مسیر گام بردارند و حرکت کنند./۹۶۹/د102/ب1

منبع: صبح‌نو

ارسال نظرات