۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۶۹۹۰۱
حجت الاسلام محمودی:

فعالیت های فرهنگی نیاز به حمایت دارد

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز بر ضرورت حمایت از فعالیت های فرهنگی تأکید کرد و گفت: ارتقای فعالیت های فرهنگی و فراهم کردن محیطی مناسب به منظور تشویق و ترغیب جوانان نیاز به حمایت دارد.
رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز.لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام محمد محمودی، رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز، ظهر امروز در جمع فعالان فرهنگی طرح اوقات فراغت بر ضرورت حمایت از فعالیت های فرهنگی تأکید کرد و گفت: ارتقای فعالیت های فرهنگی نیازمند حمایت بیشتر تبلیغات اسلامی استان است.

وی با اشاره به آغاز طرح اوقات فراغت عنوان داشت: وجود مشکلات و کمبود نباید موجب ایجاد ضعف در اجرای برنامه های اوقات فراغت شود.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اعزام مبلغان به پایگاه های اوقات فراغت ادامه داد: برنامه های فرهنگی، دینی و اجتماعی با حضور مبلغان در این پایگاه ها برگزار می شود.

وی در ادامه با تأکید بر تقویت برنامه های فرهنگی در پایگاه های اوقات فراغت عنوان داشت: تقویت این برنامه ها لازمه جذب حداکثری جوانان و هدایت نسل نو به سمت ارزش های دینی است.

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان و استعمارگران غربی به این مسأله پی برده اند که نمی توانند با تهدید و اعلام جنگ راهی را پیش بگیرند، خاطرنشان کرد: در این راستا با ایجاد جنگ روانی علیه کشورمان در حال سست کردن اعتقادات و تفکرات جوانان هستند.

وی اظهار داشت: در این برهه از زمان وظیفه مسؤولان استانی و کشوری این است که اهمیت بیشتری برای فعالیت های فرهنگی قائل شوند، تا بتوانیم بهتر علیه این ناتوی فرهنگی مبارزه کنیم.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: اوقات فراغت فرصتی مناسب برای تحکیم بخشی به باورهای دینی جوانان و نوجوانان و مقابله با هجمه های فرهنگی است، با استفاده از فرصت ها و ظرفیت های تبلیغی می توان جلوی رواج آسیب های اجتماعی را گرفت./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات