۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۵۶۹۲۸۷
امام جمعه شهرکرد در بازدید از روستای دهدلی:

نگاه مسؤولان در راستای محرومیت زدایی از چهارمحال و بختیاری باشد

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه در آینده نه چندان دور روستای دهدلی خودش به تنهایی قطب تولیدی، کشاورزی، گردشگری و دامی استان می شود، گفت: باید نگاه مسؤولان در راستای محرومیت زدایی از استان باشد و این مهمترین درخواست بنده است.
بازدید حجت الاسلام والمسلمین نکونام از دهدلی بازدید حجت الاسلام والمسلمین نکونام از دهدلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، بعد از ظهر امروز در سفر دو روزه خود به مناطق صعب العبور شهرستان اردل از روستای فاقد راه ماشین رو دهدلی و سرقلعه بازدید کرد و با اهالی این دو روستا به گفت و گو نشست و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه علی رغم مشکلات فراوان اما مردم این مناطق دارای همت بسیار هستند، خاطرنشان کرد: تنگ نظری برخی از مسؤولان و غفلت از ظرفیتهای بسیار این منطقه تأسف آور است.

وی با بیان اینکه احداث جاده ماشین رو برای این مناطق از مهمترین نیازهای مردم است که متأسفانه به بهانه های واهی همچون عدم قطع تعداد محدودی از درختان مورد غفلت قرار گرفته است، افزود: فرض کنیم در این مناطق 200 یا 300 درخت را هم قطع کنیم و جاده بزنیم، قطعا به جای آن هزاران درخت غرس خواهد شد و آبادانی در منطقه رونق خواهد گرفت و از تولید دام، انواع لبنیات و باغات آنها استان و کشور بهره‌ مند خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به شرایط سخت مردم برای رفت و آمد و استفاده از راه های مال رو خاطرنشان کرد: یکی از تصمیماتی که باید خروجی این بازدید باشد، احداث جاده برای مردم دهدلی است چراکه این روستا به تولید و آبادانی کشور و به گرشگری استان کمک خواهد کرد؛ هر چه انسان نگاه می ‌کند این جا ظرفیت می بیند و متأسفانه ما از آنها غافل هستیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طبق آمار تاکنون 22 نفر از مردم این روستا به خاطر بیماری و نبود راه ارتباطی جهت اعزام آنها به بیمارستان در جا جان سپرده اند، اظهار کرد: من تمام توان خودم را به کار می گیرم و ان ‌شاءالله به حول و قوه الهی یکی از کارهایی که باید حتما در استان انجام بدهیم ایجاد این راه است و آقایان باید متقاعد بشوند و با همه توان کمک کنند.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه در آینده نه چندان دور روستای دهدلی خودش به تنهایی قطب تولیدی، کشاورزی، گردشگری و دامی استان می شود، ابراز کرد: باید نگاه مسؤولان در راستای محرومیت زدایی از استان باشد و این مهمترین درخواست بنده است./9457/

ارسال نظرات