۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۵۶۶۸۳۲
سردار رمضان شریف مطرح کرد؛

راهپیمایی روز قدس بزرگ ترین ضربه روحی به رژیم صهیونیستی

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حضور پرشور ملت‌های مسلمان به ویژه ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس را بزرگ ترین ضربه روحی به رژیم صهیونیستی دانست.
رمضان شریف سخنگوی سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار رمضان شریف در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به تأثیرات قابل توجه حوادث سال جاری بر روز جهانی قدس، از روز قدس به عنوان ابتکار معجزه گونه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران نام برد که جای خود را در بین امت های اسلامی باز کرده است.

وی افزود: اگر ما مهم ترین راهبرد رژیم صهیونیستی را به فراموشی سپردن مسأله فلسطین بدانیم، ابتکار امام در نامگذاری روز جهانی قدس که متکی به گفتمان انقلاب اسلامی و حمایت توده ملت بزرگ ایران و کشورهای اسلامی و حامیان آرمان فلسطین بود توانست این راهبرد اساسی را زیر سؤال ببرد.

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه هر سال آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یک بار دیگر موضوع فلسطین و ظلمی که به مردم این کشور شده در نزد افکار عمومی بازخوانی می شود، حضور پرشور ملت‌های مسلمان به ویژه ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس را بزرگ ترین ضربه روحی به رژیم صهیونیستی دانست.

وی خاطرنشان کرد: همه تلاش رژیم صهیونیستی این بوده که این روز و این تصرف به فراموشی سپرده شود اما خدای بزرگ به برکت این نامگذاری، هر سال در آستانه روز جهانی قدس، هزاران نشست، سخنرانی، تحلیل سیاسی، گزارش خبری از شبکه های مختلف، حضور انبوه و متراکم ملت عزیز ایران، در دومین راهپیمایی سطح ملی سالانه خود در روز جهانی قدس، این آرمان عظیم را زنده نگه داشت.

رمضان شریف از مهم ترین ویژگی های روز جهانی قدس امسال را حضور مردم نسل جدید فلسطینی ها در صحنه مبارزه عنوان و ابراز کرد: جوانان سیزده چهارده ساله ای که نسل سوم و چهارم فلسطینی ها هستند همانند نسل مبارز اول فلسطینی ها، آماده بازگشت به سرزمین مادری خود هستند که نمونه آن راهپیمایی های بازگشت در هشت هفته گذشته است.

وی افزود: این راهپیمایی ها به خوبی نشان داده که آرمان فلسطین زنده است و سرانجام این فرزندان غیور ملت فلسطین از فنس‌های پوشالی حائل بین سرزمین مادری و مکانی که آنها در آن مستقر هستند، عبور خواهند کرد و بدون شک دیوار حائل و فنس‌های پوسیده نمی‌تواند حصار مستحکمی برای رژیم صهیونیستی باشد.

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تقدیم بیش از پنجاه شهید و دو هزار زخمی را در هفتادمین سالگرد اشغال این سرزمین حاوی این پیام عنوان کرد که آرمان فلسطین زنده و رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال است.

وی دومین ویژگی روز جهانی قدس امسال را حرکت انتحاری و جنون آمیز رییس جمهور نامتعادل آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس برشمرد و آن را خودزنی آمریکایی‌ها دانست که حتی کشورهای هم پیمان آن، این رفتار غیرقاونی را برنتابیدند و غیر از یکی دو کشور ناشناخته هیچ کشوری حاضر نشد سفارت خود را به بیت المقدس انتقال دهد.

رمضان شریف انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را نقطه عطفی در افشا شدن چهره آمریکایی‌ها در رژیم صهیونیستی دانست که نشان داد کسانی که در منطقه به عنوان پرده‌داری کعبه به آرمان فلسطین و مردم فلسطین پشت کردند و جانب آمریکایی‌ها را گرفتند در نزد امت اسلامی رسوا شدند.

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های روز جهانی قدس امسال آن است که صف حامیان مردم فلسطین و صف کسانی که به ملت فلسطین خنجر زدند برای افکار عمومی شناخته خواهد شد./920/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات