۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۶۶۴۸۴
امام جمعه تبریز تأکید کرد؛

ضرورت بهره‌مندی از شیوه‌های خلاقانه و ابتکاری در تبیین دستاوردهای انقلاب

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: بهره‌مندی از شیوه‌های خلاقانه، هنرمندانه، جذاب و ابتکاری در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است.
سیدمحمدعلی آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی امروز در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: هدف اصلی ستاد نشان دادن خدمات و دستاوردهای نظام در طول چهل سال گذشته باشد.

وی با بیان این‌که تشکیل کارگروه های فعال در ستاد باید از هم اکنون با تعیین خط‌مشی لازم و اهداف پیش‌بینی شده، صورت گیرد، گفت: برنامه ریزی و تدارک مقدمات کار فعالانه در کمیته‌های تخصصی مورد انتظار است؛ به عبارتی نیازمند حرکت حساب شده و برنامه محور ستاد و کارگروه های تخصصی هستیم.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که تمامی برنامه های مربوط به 40 سالگی انقلاب اسلامی باید مردم محور باشد، افزود: پیشنهاد می کنم هر یک از دستگاه ها و نهادهای اجرایی 40 برنامه برجسته برای خود تعریف کرده و در طول سال نسبت به برگزاری باشکوه آنها اهتمام داشته باشند.

وی با بیان این‌که امسال بر خلاف سال‌های گذشته ویژه برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تنها منحصر به 10 روز نخواهد بود، گفت: بهره‌مندی از شیوه‌های خلاقانه، هنرمندانه، جذاب و ابتکاری در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فناوری، تولید و صنعت و ... بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر این‌که نهادهای فرهنگی باید با بهره‌مندی از رسانه‌های بومی استان و همچنین روش‌های خلاقانه با حضور هنرمندان دستاوردهای انقلاب را با بیان شیوا و شفاف اطلاع‌رسانی کنند، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی تمامی تلاش خود را معطوف به مردمی بودن جشن ها و برنامه های دهه فجر داشته باشند.

امام جمعه تبریز نسبت به بهره‌مندی از ظرفیت مساجد و تشکل های مردم نهاد در برگزاری ویژه‌ برنامه های دهه فجر تأکید کرد و گفت: برنامه ریزی مدون برای تبیین و تشریح این دستارودها در قالب برگزاری نمایشگاه های دایمی و جشنواره های مختلف فرهنگی هنری نیز می‌تواند اثرگذار باشد./935/پ203/ب1

ارسال نظرات